Leuke niet-commerciele website: www.wijnamateur.nl

• Herman

Bent u het zat dat u weer een wijn heeft gekocht waar u achteraf spijt van heeft?

Kijk, voordat u gaat kopen, op de site http://www.wijnamateur.nl. Hier staan wijnen die door de gewone drinker is geplaatst en beoordeeld. U kunt ook zelf wijnen plaatsen en beoordelen.

Op verschillende manieren zoeken naar, bij uw smaak, passende wijnen zoals bijvoorbeeld op kleur, geur, smaak, prijs, beoordelingscijfer is mogelijk.

Daarnaast beschikt de site over veel achtergrond informatie over de wijnlanden, druiven en zelfs over een woordenboek.

Hopelijk helpt dit u om heerlijk van uw wijntje kunt genieten.

• Herman

Ik zie net dat er 5 extra wijnen op de site zijn toegevoegd en 5 beoordelingen.

Hiervoor mijn dank!(tu)

Wees vrij om er nog meer wijnen en beoordelingen te plaatsen!

Thanks!

Herman

• Ruud Göebel

Herman, geweldig initiatief! Heeft heel veel werk gekost! Petje af. Ampelografie is aan mij besteed, maar op jouw site kom ik toch nog druivenrassen tegen waarvan ik denk: “Toch maar even opzoeken” :S Ik heb jouw site in ieder geval bij mijn favorieten gezet)(tu)

Beste Groet,

Ruud.

• Mathieu Wechseler

Idd een leuk initiatief Herman. Was zo vrij om er een beoordeling van een nieuwe wijn op te zetten. Straks nog één.

Succes met dit initiatief.

Amitiés,

Mathieu