3 x 100 punten Clos St Jean

• Roger

is de hommage Perrin/beaucastel dan al verkrijgbaar?

• Juan

Nog niet verkrijgbaar Roger, maar wel gisteren de perfecte score ontvangen. De Hommages zijn al wel gebotteld en zullen volgens domein begin Februari de deur verlaten.

Hasta Luego

John

• Hendrik de vierde

Whow, het aantal 100 punters in mijn keldertje is meer dan verdubbeldX(

Heeft iemand de volledige score lijst?

uw Hendrik

• tomm

ik kreeg in augustus uit de handen van François Perrin één van de eerste flessen. ze waren juist gebotteld maar nog niet gelabeld. FP schreef eigenhandig met witte stift op de fles “HJP 2007” .

Fles is ondertussen soldaat gemaakt tijdens een degustatie (oa in het gezelschap van Harry Karis :-) ).

trouwens die degustatie kunnen we nu al bijna legendarisch noemen, want met uitzondering van de Sanctus Sanctorus, Grenachière, janasse xxl en barbe rac hadden we toen alle wijnen uit de range 98-100.

Btw : De fles met een vaststaal van de meest verrassende 100/100 score, ttz Mas de Boislauzon Quet, was me toen ook al opgevallen. Gelukkig heb ik daar een deel van op het domein gereserveerd (wijn is nog steeds niet gebotteld) , jipieeee !!!!!!

• Juan

30 juni jl. plaatste ik onderstaande proefnotities…ik had toen nog niet veel Chateauneuf uit 07 gedronken, maar ging er volledig van uit mijn dak……samen met Gibson

Inmiddels heeft ook Parker de flessen punten gegeven.

Ferrand 98+/100

Clos des Papes 99+/100

Janasse VV 100/100

Dan waren mijn scores destijds toch niet zo vreemd………hoezo Parker en ik dezelfde smaak……:D

"Vanavond deze 3 wijnen gedronken: wat zal ik er over zeggen……YIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

CdP de Ferrand 2007, Sexy en zwoel….. gemaakt op de “elegante” stijl. Maar voor mij toch sterk afwijkend van bijvoorbeeld Charvin. Geweldige balans met een enorme afdronk. Pure Klasse! 98/100

Clos des Papes 2007, typische Clos des Papes, enorme rijke wijn waarbij ze er ieder jaar toch weer in slagen alles perfect op de juiste plaats te zetten. Geraffineerde kracht, geweldig glas! 97-99+/100

Janasse Vieilles Vignes 2007, wooooooooooow! waanzinnige wijn, dik, dik, dik geconcentreerd sap, fluweel, drop, zoethout. Vult je volledige lichaam met wijn! Wat een concentratie! 100/100"

Hasta Luego

John

• John Copier

Ik ben onmiddellijk op flessen met inhoud met weinig punten overgegaan. Met één fles wordt de waarde van je kelder met 100 verminderd. 2 van 50 lijkt mij dan beter = ook 100. :)-D

John:D