Ouderwetse Bordoot

• Hendrik de vierde

Plots zin in een ouderwetse Bordoot.

In het glas Gruaud Larose 1982.uit een redelijk goede kelder.

12 % alcohol>:D<

Das weer eens heel wat anders.

Tuurlijk tikkie tertsi, potlood, nog steeds fruit, en een heerlijk lange afdronk.

Wie schreef hier ooit eens : oude wijn is voor kenners?

uw Hendrik

p.s. zeker 95 Hendrik punten, en het gevoel dat je na een hele fles de halve marathon nog kan lopen(:D

• Juan

En of dat lekker is Hendrik!

Morgenvroeg vertrekken wij met 4 prikkers naar de Moezel. We gaan dineren in Vinothek Wivino in Wittlich en nemen allen een mooie fles Bordeaux mee! Wit drinken we uiteraard daar…….

Zo meteen is Thijs al hier…..en dan zal ik hem ook een mooie Bordoot inschenken…….onder andere….:)o

Bordeaux is de enige wijn waar ik met grote regelmaat echt naar kan verlangen…..

Hasta Luego

John

• Eelco van wieringen

Tja, ouderwetse Bordeaux… Met de dag neemt de hoeveelheid drinkbare exemplaren af. Is het geen ideetje een aantal flessen in de vriezer te gooien?

Salut,

Eelco

• Eelco van wieringen

RP had er zomaar 98/100 voor over. Het zal de meesten een worst wezen, maar voor die enkeling (not)…

Salut,

Eelco

• Hendrik de vierde

Heren, veel plezier in de Moezel.

Het motto is natuurlijk: alles voor de opleiding?

:D

• Mathieu Wechseler

“oude wijn is voor gevorderden” © …was de uitdrukking!

Amitiés,

Mathieu

• Hendrik de vierde

I.d.d., dat was em!

>:D<

mijn dank Mathieu

• Ruud Göebel

Hendrik schreef: “p.s. zeker 95 Hendrik punten, en het gevoel dat je na een hele fles de halve marathon nog kan lopen”. Ik loop mij de hele dag al af te vragen, of het mij dan zou lukken om met een héle fles in mijn mik de hele marathon te lopen. Echter is heb ook het vermoeden dat mijn redenering ergens mank gaat:D Zal wel ergens uitkomen op 1/40e deel van de marathon.:(

Ruud.

• Hendrik de vierde

Ruud, ik denk dat jij met jouw ervaring na twee flessen de hele marathon nog loopt!

:D

je Hendrik

p.s. het was voor de afwisseling echt een heerlijk glas snuffel wijn.

Vandaag maar weer iets uit Spanje

• Robèrt Koopman

Doe mij ook eens zo'n fles, kom nu net (met rollator) een rondje om het blok B)

Of mag je met een fles wijn achter de kiezen niet “rijden” met een rollator? :S