Janasse cuvee Chaupin '07

• Roger

is prijs van 55,- /fles redelijk?

• Juan

Ik vind dat een redelijke prijs. In het wijnwinkeltje in Chateauneuf kost ie 40 euro…..

Hasta Luego

John

• tomm

ik vermoed dat z'n prijsniveau vandaag naar zo'n 55 EUR à 70 EUR is gestegen. Ginds op het domein idd 40 EUR maar dit heeft nog van weinig belang gezien je er nog max 3 krijgt en gezien je toch de reis moet maken.

Het winkeltje waar John naar refereert is inderdaad heel aangenaam om te vertoeven. deze zomer ging ik er verschillende keer langs en laatste keer voelde ik dat zowel Isabelle als Christophe (kinderen van Aimé Sabon die het domein hebben overgenomen) vrij nerveus waren. toen ik Isabelle vroeg wat er gaande was knipoogde ze en liet ze ons eventjes in de cave binnen waar een klein tafeltje met een tiental proefflessen en een spuugemmertje klaar stond voor Mr Parker die er elk moment kon arriveren. Nu ja … het resultaat van het degustatie'tje heeft dus meer dan meegevallen :-)

Ik heb Isabelle vandaag gebeld voor m'n reservatie XXL veilig te stellen. ben ontzettend blij dat ik daar wat van heb mogen bestellen. enig prikker die al ooit van die wijn gehoord had ?

• Hendrik de vierde

Hendrik schreef:

Door F%$#@ domheid ontvang ik volgende week 12 flessen Janasse Chaupin 2007 te veel.

Ruilen tegen andere leuke Ch9 misschien?

uw Hendrik

p.s. Pingus mag ook

Ik kocht ze in de aanbieding bij 1855 voor nog een paar euri minder.

Geloof dat ik ze toch maar zelf opdrink:D

• Mathieu Wechseler

12 flessen Janasse Chaupin voor een fles Pingus lijkt me een goede deal. Zeg het maar Hendrik, wanneer moet ik langskomen?

• Hendrik de vierde

Mathieu, jij mag altijd langskomen!

Er staat hier meestal wel iets leuks open, en als jij een Pingus 2004 mee neemt, zijn die Janasse jes van jou!:D

je Hendrik

• Mathieu Wechseler

Geen 2004, maar een andere zeer gezochte en moeilijk verkrijgbare jaargang! Ik mail je wel.