Petrus voor de helft van de prijs?

• Mathieu Wechseler

Ze verdienen er dan in elk geval nog genoeg aan!

• romke van dijk

Had je het niet eerst gezien op de laptop van Sabina en daarna pas op Perswijn.nl?:)

Maar wel een hele mooi klantgerichte actie in een rustige periode!

Huiswijn inkoop 5 € normaal verkoop 37,50 … nu 18,75 kan net.

Topwijn 50 € inkoop 195 € op de kaart nu 97,50 kan best en houdt de bring your own bottle klanten ook op afstand.

Maar voor de wet van Theo … en daardoor blijft er zelfs geld op de plank liggen.. ben benieuwd wat hij van deze promotie vindt….

Groet,

romke

• Robèrt Koopman

Ik vind zoiets heel gevaarlijk voor de vaste klanten.

Die zien nu opeens hun wijn voor de helft van het geld op de kaart staan….

Denk je toch al snel dat je vorig keer teveel betaald hebt voor de wijn bij je gerecht.

Koop vandaag een nieuwe TV en ontdek dat deze de week erop voor de helft van het geld te koop is.

Dan voel je toch ook wat woede opkomen (:D

• Udo Göebel

haha Romke, dat heb je goed gezien, moest even op publicatie wachten voordat ik het op dit fijne PB mocht zetten. Ze is streng :-)

• Ruud Göebel

Gebeurt mij niet Robèrt, ik wacht altijd een jaar en ben vervolgens “spekkoopman” :) Althans voor electronica. Voor wijnen ben ik daardoor altijd de “Looser” :(

Ruud.

• Juan

Dit zal niet echt mensen trekken…….Prijzen zijn nog steeds veel te hoog ivm inkoopprijs, of de marktprijs……Ik vind het heel erg armoedig overkomen….duidelijk een aktie van een tent die geld nodig heeft…..laatst was er een toprestaurant waar je bij iedere 100 euro besteding een tegoedbon twv 25 euro kreeg voor princess spullen……werkt bij mij in ieder geval afstotend ipv uitnodigend….

Hasta Luego

John