Hogesnelheidswijn

• John Copier

Er zijn al een aantal berichtjes over dit onderwerp naar buitengebracht. Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken. Er wordt natuurlijk op de achtergrond al wat afgerommeld en dit kan er dus ook wel bij. Twee jaar op je primeurwijn moeten wachten is dus binnenkort verledentijd.

http://www.tagesanzeiger.ch/leben/wein/Rotwein-gereift-in-drei-Minuten/story/12791927

John

• Eelco van Wieringen

Shit, nou kan ik mijn pyramides wel weggooien.

Salut,

Eelco

• Ruud Göebel

Eel, gewoon houden die piramides, het gaat wel wat langzamer dan met stroom maar het komt de kwaliteit ten goede. Het principe van wijnrijping in een piramide, wordt al jarenlang toegepast bij Summerhill Estate Winery, Kelowna BC. Het idee van de eigenaar Stephen Cipes, behalve wereldverbeteraar ook een handig zakenman, heeft ervoor gezorgd dat zijn wijngaard de meest bezochte is van heel Canada.

Ruud.

• Eelco van Wieringen

Tja, dat is maar een piepklein pyramidetje… Die van mij (met dank aan de Gemeente Nijmegen) zijn integraal over Lent heen geplaatst. Zo hebben anderen er ook nog wat aan.

• John Copier

Eel, daar is niet goed over nagedacht. Zo'n piramide is toch voor het ouderen? Dat maakt van Lent heel snel een bejaardenoord.:P

John

• Ruud Göebel

Eel, door deze pyramide van jou, zijn de inwoners van Lent nu: “overleip” :D

Ruud.

• John Copier

Aldus Luud.B)-