rare jongens die russen

• Mathieu Wechseler

@Ralph

Wat ik uit het verhaal kan opmaken, is dat wat ze niet dronken aan de andere gasten in het restaurant schonken. Nobel toch!

Tja en dat bedrag zegt me op zich niet zoveel. Ik kan niet in de portemonnee van die man kijken. Moeder Theresa had er wellicht een andere bestemming voor gehad. (tu)

• Mathieu Wechseler

@ Robèrt “…Het schandalige in dit verhaal zit hem echt in het feit dat deze restauranteigenaar het meteen aan de pers lekt.”

Ben ik het helemaal mee eens!

• Hendrik de vierde

Wij hebben er een maand geleden ook gegeten.

Dat zal echt niet in de krant komen!X(

Hendrik

• John Copier

Ralph,

Weet je zeker dat het “nipt”, met een “n” dus en niet een “.” moet zijn? In dat laatste geval lijkt mij die 47.000 dollar wel betaald maar komt meer in de richting. B) B)

John

• Willem(***)

Misschien had Abraham wat last van zijn maag en was hij zo goed een Petrus weg te geven..

Groot man met een groot vermogen :D

• Peter Z.

Ik kan me het best vinden in de reaktie van John, ongelooflijk!

Maar Ruud heeft het ook niet mis als hij zegt dat hij deze ‘flinke’ lunch alweer heeft terugverdiend tijdens de lunch. Even snel wat rekenen:

Deze man is 43 jaar oud. En dus 43 jaar x 365 dagen x 24 uur x 60 minuten = 22,6 miljoen minuten oud. In die tijd heeft hij circa 10 miljard vermogen opgebouwd, oftewel circa 440 Euro per minuut vanaf zijn geboorte. Lunch duurde 79 minuten, en dus was hij inmiddels al weer 79 x 440 Euro = circa 35.000 Euro rijker. Zo zie je maar, het had best 2000 Euro meer mogen kosten. :)

Cheers

Peter Z.

• Mathieu Wechseler

Briljant, Peter!

Mag ik jouw rekenmodel voor mijn aanstaande marketingacties gebruiken?

• Robèrt Koopman

Hij heeft het pas opgebouwd na de val van de Sovjet-Unie.

• NDR

Kijk, ik vond het schandalig!!! De fles die ik van de man kreeg was helemaal mijn smaak niet en bovendien was het een import-product!

• John Copier

Er zijn meer rare jongens! B)

John