2009 afsluiten? Wim…ben je helemaal van de pot gepleurdddddd?
Ik krijg dit jaar nog, TOP NAPA vs. TOP BORDOO, prikkers wine & dine Le Defi 28 nov, 10 jaargangen Latour België, The Fat Duck, Zumo en Hakkasan tijdens lang weekend London, Wine & Dine in de Karmeliet en Da Vinci, Master Class Vega Sicilia met wijnmakersdiner in Wolfslaar, Kerstdiner Cordial….en nog minimaal 1 maandagavond sessie met de doktert……(los van de mooie flessen die ik nog ga openrukken met Willem, Gibson en andere wijndebielen…..)
Maar goed…..2010:
* Hoogtepunt gaat ongetwijfeld in Mei vallen! Een week met 11 wijndebielen in een villa in Duitsland met een waanzinnig programma aan bezoeken en fantastische wijnen tijdens de avondsessies……
* Alle maandagavond sessies bij de doktert
* Trouwen in Spanje met aansluitend 4 dagen non-stop (culinair) feest met mijn beste vrienden….er gaan een paar dubbel magnums en imperials sneuvelen…..-D
* De Kurk proeverijen (minimaal 4)
* De halfjaarlijkse proeverijen in de Watermolen Kasterlee (dit jaar nog Napa vs. Bordeaux)
* Verkennings weekend Moezel in Februari…..gaan we het huis weer bekijken…..:)o:)o:)o:)o:)o
* Hmmmmm verticaal Grange van Udo lijkt me wel wat………dan zorg ik voor de piraat van Henschke….Hill of Grace…
* Verticaal LaLa's van Guigal lijkt me wel wat……….14 stuks totaal……4 flessen La Turque, Mouline, Landonne…..en 2 Chateaux D'Ampuis als verrassing……ik weet een toplocatie in Voorburg…wat we nodig hebben is een topchef……..WILLEM!
* Alle wine&dine sessies in geweldige restaurants met BYO flessen EN minstens zo belangrijk….goeie vrienden!
2011:
* Trip naar NAPA met een select groepje wijndebielen…………..ene dag paar domeinen bezoeken……andere dag een wine & dine sessie met wijndebielen van Squires….en dat 2 weken lang……..
Hasta Luego
John