What's Next

• Wim dL

Wijnprikkerts,

Nog 7 nachtjes slapen…. en dan ligt ook het laatste wijnhoogtepunt van 2009 weer achter ons…

Het was een mooi jaar….

De complete verticaal Clos Mogador bij Hendrik…

De DRC-deceptie…

Top Zuid-Fransen en dito Spanjolen bij Jeroen…

Een geweldige verticaal d'Yquem met bijpassend menu…

Binnenkort nog een mooie verticaal met Udo, en zaterdag Bordoot versus Napa in de herhaling.

En dan zit er niets anders op dan tijdens de kerstdagen èn de jaarwisseling met een geweldig glas terug te mogen kijken op mijn mooiste jaar als wijnfreak tot nu toe… Maarreh… Wat gaan we in 2010 doen?

Dromen / wensen en voorgenomen daden….. ik wil ze lezen!!!!!

• Hendrik de vierde

Dromen doe ik van een reis naar Napa, en die gaat er komen for sure!

Wensen? Dat het fenomeen “kurk ”ons zaterdag bespaart blijft.

En om de spieren soepel te houden,

Maandag een Spaanse horizontaal, Dinsdag een Z.A verticaal, en woensdag een diagonaal :D

Ben heel benieuwd naar de overige reacties.

uw Hendrik

• Udo Göebel

Nu al terugkijken op 2009? Doe ik niet aan mee, er staat nog teveel op het program. Wensenlijstje doe ik graag aan mee:

- bonte avond bij Bokkedoorns, want nog nooit geweest (eerste ideetje is er al)

- verticaaltje Grange, help graag mee organiseren (fles alvast in huis gehaald)

- fabuleuze Vintage Port (wanneer?)

- verticaaltje Screaming Eagle (ik open de flessen wel)

- syrah-shiraz around the world (deel 2)

- chenin blanc around the world (alles voor de opleiding)

- 2000 in 2010

kan nog even doorgaan?

• romke van dijk

Binnenkort nog een mooie verticaal met Udo,

Hé Udo,

Wat heb ik verkeerd gedaan….

Ik hoor het hopelijk nog wel!

Groet,

romke

• Juan

2009 afsluiten? Wim…ben je helemaal van de pot gepleurdddddd?

Ik krijg dit jaar nog, TOP NAPA vs. TOP BORDOO, prikkers wine & dine Le Defi 28 nov, 10 jaargangen Latour België, The Fat Duck, Zumo en Hakkasan tijdens lang weekend London, Wine & Dine in de Karmeliet en Da Vinci, Master Class Vega Sicilia met wijnmakersdiner in Wolfslaar, Kerstdiner Cordial….en nog minimaal 1 maandagavond sessie met de doktert……(los van de mooie flessen die ik nog ga openrukken met Willem, Gibson en andere wijndebielen…..)

Maar goed…..2010:

* Hoogtepunt gaat ongetwijfeld in Mei vallen! Een week met 11 wijndebielen in een villa in Duitsland met een waanzinnig programma aan bezoeken en fantastische wijnen tijdens de avondsessies……

* Alle maandagavond sessies bij de doktert

* Trouwen in Spanje met aansluitend 4 dagen non-stop (culinair) feest met mijn beste vrienden….er gaan een paar dubbel magnums en imperials sneuvelen…..:)-D

* De Kurk proeverijen (minimaal 4)

* De halfjaarlijkse proeverijen in de Watermolen Kasterlee (dit jaar nog Napa vs. Bordeaux)

* Verkennings weekend Moezel in Februari…..gaan we het huis weer bekijken…..:D:)o:)o:)o:)o:)o

* Hmmmmm verticaal Grange van Udo lijkt me wel wat………dan zorg ik voor de piraat van Henschke….Hill of Grace…

* Verticaal LaLa's van Guigal lijkt me wel wat……….14 stuks totaal……4 flessen La Turque, Mouline, Landonne…..en 2 Chateaux D'Ampuis als verrassing……ik weet een toplocatie in Voorburg…wat we nodig hebben is een topchef……..WILLEM!

* Alle wine&dine sessies in geweldige restaurants met BYO flessen EN minstens zo belangrijk….goeie vrienden!

2011:

* Trip naar NAPA met een select groepje wijndebielen…………..ene dag paar domeinen bezoeken……andere dag een wine & dine sessie met wijndebielen van Squires….en dat 2 weken lang……..

Hasta Luego

John

• Ger

Romke,

ik weet niet wat jij hebt fout gedaan maar wel wat ik heb goed gedaan :D

Ger

• Jeroen de Zeeuw

hmmm whats next

iets leuks Italiaans ?

voor de opleiding

proeverij Zuid Italië, Piemonte, Amarone

Verticaal Honivogl ( als dat kan ?)

iets simpels..leukste wijn tot 15,-

Douro / Duero

Argentinie - Chili

mss iets plebs als chardonnay around the world

zat ideeen iig zit Spanje 3 er bij mij niet in denk ik

• Ronald Heijden

Hoi Wim ,

Leuk draadje hoor !

Een van mijn voorgenomen daden / wensen is toch wel een keer een prikkersproeverij

te gaan organiseren. Als thema speel ik momenteel met twee gedachten

* Platter 5 sterren proeverij

* Top Spaans wit

Als het kan ook nog met wat kokerij erbij

U hoort dus nog van mij (maar ik moet eerst nog even verder dromen hoe ik dit

allemaal moet gaan aanpakken zal wel eens een adviesconsult aanvragen bij Dr. Hendrik :S)

Groeten,

Ronald

• Willem(***)

Ghehehehehehehehehehehehe…

Het huis bekijken in februari :D als we maar niet verdwalen :)-D

• Ruud Göebel

Ik denk dat de heren kwartiermakers vóór mei 2010, meerdere pogingen gaan ondernemen om dat huis te vinden en steeds zullen ze stranden bij Marco en dan wéér vergeten om daar de weg te vragen.:)-D

Ruud.