Hoi Ger, laat me raden? Je gaat voor de 3e keer mee op wijnsafari in Z-A? (
Ruud.
Hey Wim,
nu tijd voor een serieuze reactie..
Ik moet bekennen dat veel van mijn wijnfantasieen van vroeger ondertussen als mijlpalen in mijn geheugen staan gegrift B)-
Daarom ben ik nu nog op zoek naar:
-> de ulitieme avond….
Wat dat is Wim is ongeveer dit: met relaxte gasten (de wijnvrienden John, de Doktert, Geee, Mat, Ralph, Peterts, Wimmie, Thijssie en een Verdwaalde Belg aan den dis in een toprestaurant met louter Chateau Latour, Hill of Grace, Hill Side Select, Egon's TBA Reinhards Uhlen en LaLa's en als wegdrinkers Montrachet van d"Auvenau en Yquem van topjaren >< Vervolgens uitbuiken met Armagnac en een dikke Cubaan of Dominicaan en de avond/nacht blussen met een fantastische Champagne (Roederer, Krug, Billecart)… en ook zachtjes glimlachen om een intens genietende Rudi die zachtjes op zijn Vega kauwgom kauwt
Vervolgens licht zwevend de hotelkamert in glijden om heerlijk weg te dromenB)
Dan gaat er nog een onwaarschijnlijk moment rond wijn komen ergens in juni, met eenklein feestje erbij, als daar een dagje winkelen bij zit hoor je mij niet klagen..
Het ultieme moment kan zomaar eens ergens in Punderich gaan plaatsvinden..
Verder ga ik op zoek naar de ultieme Rose en Beaujolais tussen de 5 en 10€
gr
Willem
Verder ga ik op zoek naar de ultieme Rose en Beaujolais tussen de 5 en 10€
Voor die laatste kan ik je helpen …. bel Sjaak… Depardon is de topman daar en niet duur
Toprose…La grange de 4 sous…volgend jaarhoop ik meer dan 60 flessen..iets duurder dan 10,- maar Ott eat your heart out..
en qua debielen wijnevent… in voorburg kan ik me nog wel een proeverij herinneren die daar erg bij in de buurt kwam… bitterballen met meursault van Javillier…herhaling????
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?