De Quest naar BDX 1986

• Willem(***)

Ons zoekt schone BDX uit het jaar 1986, waarom?

Ooit is ons getrouwd in dit fraaie jaar, geen haarlak nodig op onze trouwdag want het stond al stijf van de radioactiviteit :D

In 2011 hopen we dit heugelijke feit in een speciale jubileum uitgave te vieren:)-D en uiteraard met de wijnen uit ons favoriete gebied.

Een lijntje naar prikkers zou dan moeten helpen om aan dit soort wijnen te komen, dit blijkt wel uit het volgende:

Mijn quest via www.vinopedia.com bracht mij in Zwitserland en direct dacht ik aan Theo, niet voor niks naar bleek! Theo bood aan om op zijn vrije dag te gaan shoppen in de omgeving om aan enkele fraaie flessen te komen. En Theo vond ze!

Theo grote klasse dat je dit zomaar doet voor mij(tu)

Nu zoek ik wijnen met een P&Q optimaal verhouding, onze hobby maakt ons licht failliet>:D<

Zijn er nog prikkers die geen BDX uit 1986 lusten en het kwijt willen schroomt u dan niet mij hierover te informeren, wellicht kan ik u voorzien van enkele mooie oplegRosee wijnen..

Maar alle gekheid op een stokje, de quest is serieus en Theo klasse jongen!

En niet onvermeld mag blijven dat een Grote Liefhebber van BDX mij al van enkele mooie exemplaren heeft voorzien.

Gr

Willem

• Juan

in 2001 ga je het vieren…….>:D<

Hasta Luego

John

• Willem(***)

Ghehehehehehehehhehehe..

en gelachen dat we hebben >:D<

• tomm

willem,

'k heb volgende ‘86’ers in m'n kelder.

gruaud laroze

margaux

mouton rothschild

ausone

raymond lafon

castello di ama - san lorenzo

de fesles - bonnezeau moelleux

als je interesse hebt en een aardig ruilvoorstel hebt dan hoor ik het graag.

groeten,

Tom

• Juan

zijn dat lekkere wijnen?

• TGG

Was geen vrije dag Willem, gewoon ff naar de ville in de lunchpauze…. dat kan hier, die duurt wel 2 uur (:P)

Theo

• tomm

niet nodig juan, ze moeten :

wijnen met een P&Q optimaal verhouding

unquote

zijn

• ChrisS

Hier hebben ze nog het één en ander uit 1986: www.pavie.nl

Heb onlangs één van hun halve flesjes Lagrange 1986 (Saint Julien) gedronken en die was nog top.

• Mathieu Wechseler

Tja Willem, geboortewijn van mijn dochter. Maar aangezien die geen wijn drinkt, hebben mevrouw Wechseler en ik het maar zelf opgedronken. O.a. een Cos d'Estournel die weergaloos was. Maar daar heb je nu ook niets meer aan vrees ik!

Amitiés,

Mathieu