Het Verdict van Zwolle

• Ruud Göebel

Ik wens alle deelnemers aan dit prachtige initiatief morgen heel veel plezier toe! De inbreng bestaat inderdaad uit parels van het op dit prikbord aanbeden druivensap!. De locatie is top, de te proeven wijnen zijn top! En het gezelschap is méér dan bevlogen. Ook het diner na afloop, zal menigeen nog lang in herinnering blijven. Wel graag een enkele stemmingsfoto maken ten faveure van de niet aanwezige prikkers is de bescheiden wens van:

Ruud.

• Joop O

Verdict van Zwolle…….Crisis? Wat crisis?

Joop

ps

Uiteraard zie ik weer graag de foto's van de prikkers in de olie voorbij komen.

Veel plezier!

• tomm

is er een rotterdamer aanwezig op de proeverij die morgenvoormiddag (i.e. zaterdagvoormiddag) bij Voerman Wijnen (www.voerman-wijnen.nl) nog 24 fl kan afhalen voor mij ? in voorkomend geval kan hij ze meegeven aan een prikker die ze wat dichterbij tot (Peter V of Juan) - of zelfs in (peter z) - België kan brengen. 't zijn wijnen die je vast de moeite waard zult vinden om even in het bezit te mogen hebben gehad (o.a. 6 x 100 puntertjes)

veel proefgenot alvast in zwolle. effen balen dat ik omwille van een ongelukkige afzegging - die achteraf niet nodig bleek te zijn - niet aanwezig kan zijn … pfff, ik moest vandaag in almelo zijn … geloof dat ik onderweg meer dan 50 richtingaanwijzers zwolle heb gezien … bestaat er nog een zwaardere foltering ???

• Robèrt Koopman

tomm Schreef:

——————————————————-

> bestaat er nog een zwaardere foltering ???

Ja hoor (:D

Voor iemand mooie flessen meenemen, waaronder 100 punters, zonder deze te mogen proeven B) :D

• Ronald Heijden

Goedemorgen Tom ,

Ik ben best bereid om ze vandaag even op te pikken hoor.

Mail me maar even via ronald@intergift.nl

Groeten,

Ronald

• Peter B

Hi Tom,

Ik heb vrijdag eea opgehaald bij Voerman. Welke wijnen heb je besteld?

Gr.

Peter

• tomm

2007 :

mordorée reine des bois : lirac & c9

st préfèrt : collecion guiraud & auguste favier

• Ruud Göebel

Ik denk dat het antwoord van Peter zal zijn: "Beste Tom dat is niet juist! Ik heb wel 24 flessen Kaapse Pracht meegekregen, maar ik zal er voor zorgen dat ze in perfecte conditie bij je zullen worden afgeleverd!:D"

Ruud.

• Eelco van Wieringen

Zeg, waar blijft het sfeerverslag met uitslag? Ik heb niet de hele dag de tijd he…

Salut,

Eelco