Spanje proeverij Velbert Duitsland

• Dick Schinkel

Hendrik,

Net terug van een korte vakantie, daarom nu pas een antwoord.

Alleen de Teso la Monja Victorino2008 geproeft aldaar, de Teso la Monja Alabaster 2008 stond niet op de proeftafel

Zeer apart gemaakt en een voor mij heel typische keur van rijp zoet fruit, nog niet eerder in een wijn geroken.

Nog behoorlijk gesloten, er werd net een nieuwe fles open gemaakt, moet eerst ruimschoots in de karaf !! Kreeg van mij 93 punt.

96 punten voor de Ygay gran reserva 2001, dat klopt, maar is volgens mij ook nog een paar jaar te jong.

Met smakelijke groet Dick

• Ada

Hallo Dick,

Kwam bij toeval jou bericht tegen over de wijnproeverij in Velbert.

In dec. ga ik naar Velbert en zou er graag een bezoek brengen.

Kun je hier zomaar naar toe, en zo ja, zou je voor mij het adres willen mailen?

alvast bedankt,

Ada

• Dick Schinkel

Hallo Ada,

Op onderstaande “LINK” staan de antwoorden op je vragen :

http://www.internetoase.de/einkauf_vor_ort.php?XTCsid=j463vpnrsafh622ht0avpol4s6

Met smakelijke groet Dick

• ada

Hallo Dick,

Bedankt voor de link.

We gaan er 11 dec. zéker een bezoekje brengen.

Zal je uiteraard laten weten hoe het was.

groetjes Ada

• Hendrik de vierde

Net wat kistjes Avan Cepas 2011 mogen verwelkomen.

Nog nooit eerder gezien, in de kist zit een doos met aan de binnenkant een aluminium coating.

Voor eventuele hitteschade misschien zinvol, maar om de wijn daar in te ouderen???

• Dick Schinkel

Dag Hendrik,

Weet dat je bij binnenkomst van nieuwe wijnen er altijd een meteen gaat proeven B)-

Hoe was de Cepas 2011?

Met Smakelijke Groet Dick

• Hendrik de vierde

Klopt Dick, de 2011 is een hele fraaie wijn, kindermoord natuurlijk maar toch

Heel sjiek hout ligt er nog wat los op te spartelen, de tannientjes bevinden zich ook nog niet in de juiste volgorde, maar voldoende zuren, dit wordt een grote!

Nu al 95 H.P.