Wijnforum.com en Wijnblog.com

  • iRalph

    Heeft er iemand interesse de sites Wijnforum.com (phpBB3) en Wijnblog.com (Wordpress) over te nemen inclusief domeinnamen?

    Ik kreeg net weer een rekening van 10 dollar voor de domeinnaamhosting en bedacht me dat ik daar veel beter wat leuke iPad apps voor had kunnen kopen :)

    Ik doe er namelijk helemaal geen ene fuk meer mee en wens dat ook zo te houden. :) Ik zoek dus iemand die het leuk vind de legacy over te nemen anders doe ik per 1 juni 2011 het lampje uit. Rond die tijd verloopt het shared hosting contractje namelijk. Het vernieuwen daarvan kost een paar mooie flessen wijn… En dat vind ik net wat overdreven voor iets waar ik niets mee doe en wil doen.

    Er staan erg veel proefnotities op en dat is wellicht zonde als die door de shredder gehaald worden als dat hosting contractje afloopt.

    En nee, dit heeft op geen enkele wijze een relatie met welke zakelijke activiteit dan ook waarbij ikzelf betrokken ben. Bovenstaand verhaal is puur een private aangelegenheid.

    Oh ja, het is helemaal gratis. Tenzij iemand natuurlijk 10k biedt. Dan krijgt hij/zij net even voorrang en dan verplaatst de moderator dit berichtje alsnog maar even naar de handelsberichten :)

    Roept u maar! :)

    R

  • Hendrik de vierde

    Ralph,

    beetje jammer toch?

    Is daar nou echt geen slaatje uit te slaan:S

    je Hendrik

  • iRalph

    Dat is ook wel jammer. Het heeft denk ik ook wel wat waarde, maar ook weer niet zodanig dat dit een maandenlange inspanning rechtvaardigt

    De hoogste bieder krijgt het. Dat is niet de enige maat natuurlijk. Ik draag het uiteraard liever over aan iemand die sympathiek is, leuke ideeen heeft en er niets voor wil/kan geven dan dat ik het overdraag aan een eikel die er 250 euro voor geeft.

    groeten!

  • Patrick Woesthoff

    Lekkere manier om mn ontslag te krijgen zeg.. :D

    Ik heb Http://www.terroir.nl te koop staan.. kopuh?? LOL

  • Olaf

    Je hebt een privébericht van me Ralph.

    Groet,

    Olaf.

  • iRalph

    Eén ding is alvast zeker: Wijnforum.com blijft bestaan :)

    Gert Maas heeft Wijnforum.com overgenomen en laat op het forum weten wat zijn plannen zijn: http://www.wijnforum.com/phpBB3/viewtopic.php?f=47&t=2818

  • Gert Maas

    Klopt helemaal!

    Per 1/1/2011 ben ik gestopt met mijn eigen wijnimport Noordwest Wijn en wil op deze manier actief blijven in de branche.

    De nieuwe site wordt volgende week woensdag of donderdag gelanceerd, met een hoop nieuwe snufjes. Belangrijkste zal de vergaande integratie van Social Media zijn. Je kunt straks je account koppelen aan Twitter en Facebook. Apart registreren hoeft ook niet, je kunt inloggen met je gegevens van Facebook, Twitter of OpenID.

    Als je meer wilt weten, of interesse hebt om mee te helpen aan de uitbouw van de community: laat het me weten!

    Met vriendelijke groet,

    Gert Maas.

    06-26090225

    gert@gertmaas.com

    Twitter: @gertmaas

  • stefanrenema@gmail.com

    Hoi Ralph,

    je hebt ook van mij een prive bericht!

    Vr gr.

    Stefan

  • Eelco van Wieringen1

    Te laat… Tenzij je 10k hebt natuurlijk. B)-

  • stefanrenema@gmail.com

    Wie o wie is de gelukkige nieuwe eigenaar van wijnblog.com? Zou hij/zij mij even willen mailen? Ik zou zo graag hier bij willen helpen!

    Bedankt!

    Stefan