Heeft er iemand interesse de sites Wijnforum.com (phpBB3) en Wijnblog.com (Wordpress) over te nemen inclusief domeinnamen?
Ik kreeg net weer een rekening van 10 dollar voor de domeinnaamhosting en bedacht me dat ik daar veel beter wat leuke iPad apps voor had kunnen kopen
Ik doe er namelijk helemaal geen ene fuk meer mee en wens dat ook zo te houden. Ik zoek dus iemand die het leuk vind de legacy over te nemen anders doe ik per 1 juni 2011 het lampje uit. Rond die tijd verloopt het shared hosting contractje namelijk. Het vernieuwen daarvan kost een paar mooie flessen wijn… En dat vind ik net wat overdreven voor iets waar ik niets mee doe en wil doen.
Er staan erg veel proefnotities op en dat is wellicht zonde als die door de shredder gehaald worden als dat hosting contractje afloopt.
En nee, dit heeft op geen enkele wijze een relatie met welke zakelijke activiteit dan ook waarbij ikzelf betrokken ben. Bovenstaand verhaal is puur een private aangelegenheid.
Oh ja, het is helemaal gratis. Tenzij iemand natuurlijk 10k biedt. Dan krijgt hij/zij net even voorrang en dan verplaatst de moderator dit berichtje alsnog maar even naar de handelsberichten
Roept u maar!
R