Gezocht: foto's van spiegels van kisten van topwijnproducenten

• iRalph

Hulp gevraagd!

Ik zoek me helemaal rot, maar nergens kan ik goeie ‘front cased’ images/foto's vinden van spiegels van kisten van de top chateaux zoals Petrus, Le Pin, Lafite, Latour, Margaux, Haut Brion, Mouton, Yquem, Rieussec, Climens, Montrose, LLC, LB, LP, Cos d'Estournel, maar ook Domaine de la Romanee Conti, Angelo Gaja, Biondi Santi, Pingus, Vega Sicilia, Screaming Eagle, Opus One, Clos des Papes, Janasse, Pegau, etc, etc. Je weet wel, dé topmerken.

Heeft iemand hier toevallig foto's van in zijn bezit? Zo ja, zou ik deze foto('s) mogen gebruiken? Het is voor professionele doeleinden. 't Zal worden gebruikt op de homepage van mijn softwarebedrijf.

Alvast veel dank!

groeten,

Ralph

• whiskywillem

Is er nog iemand die spiegels van wijnkisten zoekt?

Heb er een helehoop liggen (met de kist er vaak nog aan;))

Zit heel wat tussen, voornamelijk de onbekende kleine huizen, maar ook wat GCC huizen.

Voornamelijk oudere jaartallen.

Ik zit in Alphen aan den Rijn,

groet,

Willem

• whiskywillem

De eerste grote liefhebber heeft zich gemeld.

Als er over blijft, dan zal ik met plezier hier weer posten

groet

Willem

• Jan Sleegers

Hallo Willem,

Ik zoek spiegels van Médoc grandcru chateaux en voor de premier crus wil ik je wel ‘n tientje per stuk geven ; voor de overigen ,die nog ontbreken aan m’n verzameling heb ik wel 5 euro per stuk over.

Als je me even laat weten of je me kunt/wilt helpen ,geef ik je wel door welke ik al heb.

met vriendelijke groet,

Jan Sleegers

• W. Os

Beste Willem,

Een handige en kunstzinnige kennis van mij maakt prachtige tafeltjes van deze spiegels. Het is voor haar echter een groot probleem om die dingen op de kop te tikken. Als je nog spiegels of zijkanten etc over hebt dan breng ik jullie graag in contact!

Met vriendelijke groet

W. Os

• whiskywillem

Beste Jan Sleegers & W. Os

Zodra ik de eerste liefhebber heb geholpen, komen jullie aan de beurt.

stuur even een mailtje naar whiskywillem at casema.nl en dan regelen we het één en ander.

groet

willem

• whiskywillem

Beste W. Os

het is al een tijd geleden, maar je was nog niet vergeten

je emailadres is echter in mijn briljante administratie verloren gegaan.

mocht je dit lezen, dan hoor ik het graag zodat we een afspraak kunnen maken voor het hout

groet

willem

• romke van dijk

ho ho :-)

• W. Os

Beste Willem,

Ik neem contact met je op!

Alvast bedankt en groet>

W. Os

• W. Os

Beste Willem,

Zie het bericht op Gmail.