"Vent d'Ange" ... rarara wie ben ik ?

• Dick Schinkel

Tom en Christian, kwam deze ook nog tegen:

Mazet des Croses, Languedoc

Vent d'Anges

35% Grenache, 30% Merlot, 20% Syrah, 15% Cabernet Sauvignon

Jean Huttard Alsace:

Met smakelijke groet Dick

• tomm

Dick, je hebt een fles verdiend van de rarara-wijn. Ik breng ze mee naar de Santa Duc, Saint Cosme & Solitude degustatie.

De wijn in kwestie is Pattes Loup, Thomas Pico, Chablis 1 Cru, Montmain, 2009

In jouw lijst stond er een link naar een wijnhandel die hun regeliere Chablis verkoopt en daar wordt deze op foutieve wijze Cuvée “Vent d'Ange” genoemd. De benaming “Vent d'Ange” wordt immers op elke cuvée van Pattes Loup vermeld (i.c. reguliere Chablis, Montmain, Beauregard en Côte de Jouan), gevolgd door het oogstjaar. Vent d'Ange verwijst i.c. niet naar de naam van een cuvée, maar naar het oogstjaar.

http://www.amicalementvin.com/vent-d-ange-chablis-domaine-pattes-loup.html

Prachtige wijn. Grote verdienste vind ik dat Pico er in slaagt om een warme en vettige toets aan de wijn te geven, zonder afbreuk te doen aan de strakke Chablis mineraliteit. Zou me niet verwonderen dat Pattes Loup door recensenten ooit op gelijke hoogte van Raveneau, Dauvissat en Fèvre wordt geplaatst.

• Christian Callec

De bovenste had je al genoemd, Dick… Het is van de Mazet des Croses.

De tweede is inderdaad nieuw…

M.vr.gr.

Xian

• Christian Callec

Can you feel us near you?

Tommy can you feel us?

Can we help to cheer you.

Tommy

Tommy?

Tommy??

Tommy???

:D

Dick (& Xian) ;)

• Tommmm

Teruggevonden Dick ;)

Je zult ze vrijdag met haast een jaar vertraging in ontvangst mogen nemen :)

Mijn excuses, was het volledig uit het oog verloren … Belofte maakt schuld.

• Dick Schinkel

Top Tom(tu)

Tot Vrijdag

Met Smakelijk Groet Dick

• Dick Schinkel

Tom,

Hebben er van genoten,

Heel mooie chablis met een zeer mooie mineraliteit, maar gecombineerd met een bepaalde vettigheid zoals in een mooie Puligny-Montrachet …….Thanks !

Met Smakelijke Groet Dick