Horizontaaltje Luis Canas

• Mathieu Wechseler

Hey Pat, …vriend!

Luis Cañas heb ik inderdaad voor het eerst leren kennen via Tjeerd uit De Bilt. En vanaf dat moment ben ik “opnieuw” van Rioja gaan houden en verder gaan zoeken naar nog meer goede producenten…en die zijn er zat!

Amitiés,

Mathieu

PS was laatst nog voor een kort bezoek in de Stairway. Leuk concept gezien met de naam rock-y-oke of iets dergelijks (karaoke met life band) …goede uitvoeringen van de Cranberries gehoord. We moeten er samen echt weer eens naartoe!

• jaan

Vanmorgen naar de Sligro,wil ook de Rioja Reserva 2005 Seleccion de la Familia Luis Cañas proberen,

Alles uitverkocht,

Heeft het prikbord zoveel invloed?

gegroet

• Willem(***)

Welke Sligro Jaan?

Ik wil best voor je kijken of de Sligro Rdam nog heeft nl

gr

W

• depolle

Hoi Mathieu,

Weet jij of deze wijn ook in Belgie verkrijgbaar is en zo waar?

Alvast bedankt!!!

Ciao Amgos!

• jaan

Erg aardig van je Willem,maar de Sligro in Roosendaal gaan ze proberen bij te bestellen,de aanbieding duurt nog tot half december of zo,dus ze zijn wel erg snel op

gegroet

• Peter B

Anders wellicht ritje naar Breda overwegen. Hier lag nog in overvloed!

• Patrik

Is het de moeite om naar Nederland te rijden voor 6 fl ?

Moeilijk in te schatten ondanks de postings.

Meestal zijn dit lokkertjes en hebben ze een heel beperkte voorraad in de supermarkt.

17 punten komt volgens een “Decanter” tabel overeen met 90P (op dit draadje gegeven)

Uit ervaring weet ik dat gold in Brussel meestal 90-91P is. (heeft hij gekregen).

Ga nog even wachten.

Patrik.

• Willem(***)

Jaan had even laten weten dat je in Roosendaal ging kijken, dan had ik je namens Juan(IP-ban)John kunnen laten weten dat hij daar de voorraad al had opgekocht :D

In Rdam nog volop voorhanden Jaan, ff laten regelen door de directie van Sligroot Roosendaal voor een OZ en het komt goed.

En in geval van nood kan ik minimaal een kist voor je regelen in de buurt van Roosendaal, beter nog rij langs John en je kan daar een kist namens mij ophalen!

gr

Willem

• Mathieu Wechseler

Hi Patrik,

De wijn is prima, niks mis mee, maar om er speciaal voor naar NL te rijden? Da's ook weer wat overdreven.

Ik waardeer de wijnen al 35 jaar op de 20-puntenschaal. Had geprobeerd het naar de 100 puntenschaal te converteren. Kende de tabel van Decanter niet. Dus vergeet mijn waardering op 100 punten. Bovendien is mijn waardering ook alleen maar een indicatie en zegt iets over wat ik ervan vind. Heel persoonlijk en natuurlijk altijd subjectief.

Amitiés,

Mathieu

• Mathieu Wechseler

Sorry Depolle, zou het niet weten. Heb vandaag nog ff gegoogeld, maar zonder resultaat.