Horizontaaltje Luis Canas

• jaan

bedankt voor je hulp Willem,maar ik wacht nog even op een telefoontje van de Sligro in Roosendaal,

gegroet

• Patrik

Hallo Mathieu,

Bedankt voor uw reactie.

Ik woon ten noorden van Antwerpen dus Nederland is niet zo ver weg ;)

De link is gewoon indicatief maw ik bedoel er niets mee, http://www.decanter.com/specials/530100/new-decanter-panel-tasting-system

Mgr,

Patrik

• Mathieu Wechseler

Bedankt Patrik. Heb vanmiddag n.a.v. jouw bericht de site van Decanter opgezocht en kwam ook bij die lijst terecht. Meteen opgeslagen en uitgeprint. Daar kunnen we wat mee!

Amitiés,

Mathieu

• depolle

Hoi Mathieu,

Bedankt voor de reaktie.

Ik zal eens wat blijven rondneuzen……

Ciao Amigos!!

• romke van dijk

Proefde de selecion de la familia l. canas.

Mooie wijn, heeft toekomst, maar is nu na wild karaferen zeer drinkbaar :) Notitie van Mathieu had de mijne kunnen zijn maar hij verwoord het zo mooi :)

17,5 punten op mijn schaal. Heb er maar een paar kistjes van bijgehaald. Uitstekende p/q

romke

• Luis Canas Winery

Bedankt voor uw proefnotities, uitstekende beschrijving dat zeker helpt ons om te voldoen aan onze klanten waarderingen. Groeten uit Rioja Alavesa :)

• Ronald Heijden

Beste prikkers,

Overigens is de Rioja Crianza 2009 Luis Cañas die ik onlangs kocht

bij de Sligro voor E 6,10 nu in de aanbieding bij spanjewijn.nl voor E 13,67 ………(td)

Het aantal Parkerpunten was wel correct weergegeven in de aanbieding :D

Groeten,

Ronald Heijden

• Juan

en dat terwijl Spanjewijn niet duur is…….

Hasta luego

John

• romke van dijk

Rioja Reserva 2006 Seleccion de la Familia Luis Cañas sligro 9,95 excl.

Ik ga hem proeven.

romke

• WilD

Hallo Romke,

Is de 2006 enigzins te vergelijken met de 2005? Zag hem vandaag liggen doch heb er niets van gekocht. Eerst de 2 kistjes 2005 nog wegwerken>:D<

Sante, Wil