Onbekende Barbaresco

• H.P.B.

Ik kreeg een mailtje van de club uit Weesp…

Speciale kist Barbaresco van Fratelli Levis, met een barbaresco riserva uit 1990…

Ik kijken op internet en nergens iets over te vinden en zeker niet zo oud…

Hebben we hier te maken met een stukje misleiding of mis ik iets?

• Sander

Club uit Weesp

We ontdekten deze uiterst zeldzame Barbaresco 1990 bij toeval in een donker hoekje van hun kelder. Ze wilden er liever niet vanaf, omdet het hun laatste flessen waren. Toen we na lang aandringen één fles mochten proeven, waren we meteen verkocht. En zeurden net zolang totdat de partij van ons was.

……

Gebotteld in 2012.

Tja, misleiding of niet. Van dit soort verhalen word ik in ieder geval altijd een beetje naar 8-).

Ik heb m'n neus er wat te vaak gestoten om nog in dit soort verkoopretoriek te trappen.

• romke van dijk

Marketing verstaan ze daar wel. En de gemiddelde wijndrinker is niet kritisch dus een succesvolle formule…

(Kort door de bocht, prikborders zijn hun doelgroep niet.)

• H.P.B.

Waar eindigt marketing en begint zwendel is de vraag hier… Dit huis heeft een geschiedenis tot 2008 ofzo… en dan zo'n oud partijtje uit een donker hoekje van een kelder met spiksplinternieuw design DOCG banderols erom…

In 1990 zijn prachtige Barbaresco's gemaakt en dit soort tuig bezoedelt de naam van een mooie wijn en een mooi jaar…. (of drijf ik nou door…)

• donna

een bonafide wijnhuis en zeker een mooie aanbieding.

http://dedaluswine.com/wine-reviews/fratelli-levis-barbera-2010/

H.P.B. Schreef:

——————————————————-

> Ik kreeg een mailtje van de club uit Weesp…

>

> Speciale kist Barbaresco van Fratelli Levis, met

> een barbaresco riserva uit 1990…

> Ik kijken op internet en nergens iets over te

> vinden en zeker niet zo oud…

>

> Hebben we hier te maken met een stukje misleiding

> of mis ik iets?

• ernst

Heb jij zo'n goede neus dat je hem niet hoeft te proeven en toch weet dat het marketing hype is? Knap hoor! wijn beoordelen zonder deze geproefd te hebben- zulke criticasters zijn echte wijnkenners… of anders gezegd: prikbordengebrabbel uit de onderbuik.

• Hendrik de vierde

Leuke eerste bijdrage Ernst, alhoewel een beetje over de datum.

Marketing hype, dat doet die club uit Weesp toch niet:D