Château Maucaillou 2008

• Koen

Hallo Bordeaux aanhangers,

Afgelopen vrijdag bij de Albert Heijn XL in Utrecht Overvecht Château Maucaillou 2008 in de aanbieding voor 9,95 euro. Niet het meest geweldige BDX jaar, maar toch wel een goede deal.

Er waren nog genoeg flessen, dus ik denk dat de aanbieding nog wel een aantal dagen blijft.

Groeten,

Koen

• Juan

Een supergoede deal! En 2008 is veel beter dan dat de criticasters…..sterker nog: het is gewoon een goed jaar!

Hasta luego

John

• Chris

Lijkt me een goede koop voo rEUR 10,- per fles.

Parker heeft het volgens mij niet zo op Maucaillou 2008 en geeft hem slechts 85 puntjes, maar aangezien hij ook andere jaren van Maucaillou niet hoog scoort, zegt dat denk ik niet zo veel. Ik heb de 2008 van Maucaillou volgens mij nog nooit geproefd, maar wel veel andere jaren van dit huis en over het algemeen heb ik daar zeker geen slechte herinneringen aan. Gewoon een goede doordeweekse Bordeaux.

Mvg,

Chris

• Robèrt Koopman

AH heeft er blijkbaar nogal wat van staan?

Ik kocht er eentje voor 15 euro een paar weken terug en vond het een prima wijn voor dat bedrag.

Wilde er nog wat ik halen maar de aanbieding was voorbij, en 25 euro vond ik wat veel.

• Koen

Net boodschappen gedaan en moeten constateren dat de wijn is uitverkocht…

• Robèrt Koopman

Gisteren stonden ze bij “mijn” AH (Almere) in het schap met die 35% stikkers erop.

Dan gaat er volgens mij 35% van 29,95 af en zijn ze best nog prijzig t.o.v. jouw 9,95

• H.P.B.

Waarschijnlijk een horde prikkers voor de deur gelegen vanmorgen… Naast de rij met Nutrilonchinezen ;)

Hoe is deze 2008 nu? Ik heb deze een keer op toen ze net op de markt was en vond het toen spijkerhard spul zonder er iets van belofte in te ontdekken.

Zou wel willen weten of er nu wat meer te genieten uit deze bewapening vandaan gekomen is…

• Koen

Hallo allemaal,

Op dit moment is dezelfde wijn (Maucaillou 2008) wederom in de aanbieding bij de Albert Heijn XL op Utrecht Overvecht. Nu voor €9,99. Een uur geleden waren er nog meer dan 20 flessen.

Groeten,

Koen