Tering, da's verschrikkelijk balen, inderdaad….
Heb helaas geen andere tips voor je dan bovenstaande.
Wel enkele “me too”-anekdotes onder het mom van ‘gedeelde smart is halve smart’.
Heb een aantal jaren geleden ook een zeer slechte ervaring met LAdV gehad!
Na de door jou georganiseerde Napa-proeverij bij Savelberg was ik qua Napa helemaal om…
Kort daarna kocht ik (mede namens enkele prikkers ) hun hele voorraad Togni 1997 en Laurel Glen 1994/96 op; de boel was toevallig net in de aanbieding.
Nadat er een halve pallet bij mij geleverd was, bleek dat ze de catalogusprijs ten lasten van mijn Credit Card hadden gebracht. Heb toen moeten lullen als Brugman om nog een aantrekkelijke korting te krijgen, maar de ‘aanbiedingsprijs’ waar het toen om ging heb ik nooit kunnen bereiken.
De hele zaak heeft maanden geduurd en er zijn tientallen mailtjes en telefoontjes voor nodig geweest.
Sindsdien nooooit meer wat gekocht.
Daarnaast nog een vergelijkbaar verhaal als het jouwe (alhoewel financieel iets minder frustrerend..).
Ik kocht een maand of 9 geleden een aantal flessen Soldera Riserva 2006 bij een winkel in Italië. Deze wijn was toen nèt op de markt.
Ik wist een zeer scherpe prijs te realiseren. Had bij dit adres eerder ook al andere wijnen gekocht en dat ging prima. Vooruit betaald dus.
Moest nog een paar weken wachten totdat de wijn was binnen gekomen…
Na 6 weken nogmaals gemaild en ook gebeld: wijn zou binnen 2 weken geleverd worden.
Niets gezien. Na een maand weer opgebeld: geen gehoor.
En vervolgens zet een vandaal bij Soldera de kranen open…
Heb toen een bevriende Italiaanse winkelier gevraagd navraag naar deze leverancier: geen contact meer mee te krijgen. Ook failliet. Geen Soldera Riserva 2006 voor mij en centen ook pleite.
Dankzij de vandaal doen de flessen Soldera inmiddels 3x de prijs die ik ervoor zou hebben betaald… :X
Sterkte met deze tegenvaller en tot vrijdag,
Cheers,
Jeroen