Dit mogen jullie niet missen, prachtig!

• romke van dijk

http://www.thestaffcanteen.com/featured-chef/jonnie-boer-de-librije-in-zwolle

• Dick Schinkel

Idd prachtig Romke,

Dank voor de link!

Met Smakelijke Groet Dick

• jon-ie

Vaak in Librije gegeten en binnenkort mogen we weer…

Onze absolute favoriet!

• Juan

Voor mij ook jarenlang het favoriete restaurant in NL geweest. Ik zeg bewust geweest, want ik vind dat ze het laatste 1,5 jaar niet meer brengen wat het geweest is. Uiteraard nog meer dan prima, maar duidelijk op een lager niveau.

Een paar weken geleden zat ik nog in de keuken. Prima menu, maar niet 1 gerecht blies me uit mijn sokken. En we hebben het over een 3 sterren tent waar je een serieus bedrag op tafel legt voor een avondje uit…..

Hetzelfde had ik de laatste 2 keer bij Sergio. Maar Sergio zit financieel in een andere (betere) situatie dan fam Boer en heeft een verstandig besluit genomen door op zijn hoogtepunt (in werkelijkheid net na zijn hoogtepunt, wat logisch is want alleen dan weet je dat je hoogtepunt achter je ligt) te stoppen.

Dit soort chefs zijn freaks waarbij het voor mij ook onmogelijk is om 10 jaar lang of meer dagelijks dit niveau te halen….het sloopt je.

Tijd voor nieuwe 3 sterren toppers in Nederland…

Hasta luego

John

• Robèrt Koopman

Het is natuurlijk top maar ik denk ook wel eens dat het over de top is.

Al die liflafjes, smeersels, dingen op een stokje en andere tierelantijntjes, een karbonade met aardappelen en spinazie is ook lekker :D