Handelsberichten: Augustus 2013

• Robèrt Koopman

Dit draadje is bedoeld voor commerciële berichten. Dus hier mag je je eigen product aanprijzen.

Het moeten wel nieuwtjes zijn of leuke, mooie aanbiedingen, liefst speciaal voor prikkers.

Ook wijnreizen, aankondigingen en commerciële zaken die met wijn en gastronomie te maken hebben zijn hier welkom.

Doel is op een duidelijke manier reclame en de informatie en discussie op het prikbord van elkaar te scheiden.

Producten en diensten moeten onder eigen naam of firmanaam geplaatst worden en met vermelding van een emailadres. Reacties op berichten in deze Handelsdraad kunnen rechtstreeks naar de aanbieder ervan gestuurd worden. Discussies over het aangebodene binnen deze thread zijn niet toegestaan.

Webmaster en moderatoren

• willem windhorst

3 flessen te koop Reignac bordeaux superior 2002

• willem windhorst

email =windh095@planet.nl

• Wytse van der Zweep

Iemand?

http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/kasten-overige/m705925584-wijnwand-wijnrek-maatwerk-ruimte-voor-918-flessen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

• jaan

Remy Martin

Grande champagne cognac

Premier cru xo,

85 euro

gr jan

• Sem

Beste,

Via deze site kunt u macedonische wijn bestellen! www.winezs.nl

Uitstekende wijn, snelle levering en een buitengewoon vriendelijke service.

www.winezs.nl

• WillemD

Vintage port te koop. Per 3 flessen minimaal.

Dow's 1994

Taylor's 1985

Gould Campbell 1994

Gould Campbell 1977

Niepoort 1992, 1994, 1997

Churchill's 1994

Bij interesse een mailtje met een redelijk bod per fles. Ik wil er van af maar liefst wel verkoop ik het aan een kenner die weet wat hij koopt en dat enigzins respecteert.

Ik krijg nog wel eens een bod van 30 euro voor een Dow's 1994 of zo…..

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.