op herhaling.....

• Juan

Het is al weer 2 weken geleden dat Willem*** en Dave langs kwamen om een paar mooie flessen soldaat te maken…het werd een line-up en middag/avond om nooit meer te vergeten…..

ik heb inmiddels vakantie en wederom Willem en Dave uitgenodigd om de middag/avond nog eens dunnetjes over te doen….wederom staan een aantal toppers (althans..dat hopen we!) te trappelen….

Zojuist bij Vis aan de Markt 5 kilo verse kreeft gehaald voor op de grill…dat moet genoeg zijn…..;)……….naast de lamskoteletjes, foie, charcuterie, bisque en kaasjes dan….:D

De personen die delectable (fantastische wine-app) op hun smartphone hebben geinstalleerd zien als eerste de impressies van de wijnen…..

Hasta luego

John

• Hendrik de vierde

Strak plan mannen, hou ons a.u.b. op de hoogte.

Begon wat saai te worden hier:D

In Leusden staan o.a. klaar de Rieussec 2001, en de Amaren 2004, tis behelpen natuurlijk maar verschil moet er zijn!

• Juan

We zijn vertrokken……

Auslese 1979 ** joh Christoffel jr. Ürziger Würzgarten 96/100

Chevalier Pessac 2010 96+/100

Rayas 1996 96/100

Dominus 2003 94+/100

Mouton 1996 88/100

Pichon Comtesse 1982 98/100

Nog niet halverwege

Hasta luego

John

• WilD

Ziet er inderdaad weer zeer strak uit. Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Al hier staat klaar: Bodegas LAN Rioja Edición Limitada 2001. Komt uit een bekende kelder >:D<

Eerste sip belooft veel.

Sante, Wil

• Dick Schinkel

Heeft Tie niet ooit bij mij in de kofferbak gelegen ?

Met Smakelijke Groet Dick

• WilD

B)

• Dick Schinkel

B)-

• romke van dijk

Mooi mannen, zag al iets op twitter voorbijkomen. hoor/lees graag het vervolg.

Hier gisteren een magnum Cotes de Franc 2001, Lapeyronie, eenvoudig maar erg lekker en nog in vorm.

Groet,

romke

• Willem(***)

Top avondje weer, op de Mouton na waren alle wijnen geweldig.

Auslese 1979 ** joh Christoffel jr. Ürziger Würzgarten 97/100

Chevalier Pessac 2010 96+/100

Rayas 1996 97/100

Dominus 2003 94+/100

Mouton 1996 85/100

Pichon Comtesse 1982 98/100

Henschke Hill of Grace 1992 99/100

Angelus 1989 98+/100

Egon Muller Scharzhoffberger Kabinett 2003 93/100

Selbach-Oster Wehlener Sonnenuhr usles 2006 95/100

Bij de Mouton een enorm deceptie en o ja moment, werd blind geschonken en ik dacht eerst aan een foute fles Pegau, je kan er maar naast zitten. Ergens achter die deur van putlucht nam ik soms de ware wijn waar en dat was zeker niet verkeerd. Maar die putlucht bleef er maar voorstaan.

De Chevalier was geweldig, kan goed ouderen denk ik maar dat gaat niet gebeuren :D

Ik zal Robert wat foto's mailen

gr

Willem

• Robèrt Koopman

Wederom een mooie verzameling plaatjes B)

Maar ik mis één topper Willem :D