KURK gaat naar Spanje

• Juan

De Kwalitatief Uitstekend Ruikende Klup ( :D ) vertrekt zo meteen naar Spanje voor 4 dagen wijn, eten, wijn, wijn, eten en wijn….en tussendoor drinken we nog wat….kortom: GENIETEN!

Morgen bezoeken we El Seque en gaan we met Carlos Lopez de Lacalle lunchen in het restaurant van de beste Paella maker van Spanje. Zondag naar Casa Alfonso*, zaterdagavond KURK avond in Vintage met als thema: Klassiekers en Modernisten uit Rioja.

Maandagmiddag lunchen bij Las Villas met, in mijn ogen, de beste steak tartare die je kan vinden……vanavond Wine & Dine in het restaurant van vriend Juan in Cartagena……volgens mij krijgen we overal foie, dus volgende week detoxen..:D

We zullen proberen wat impressies hier te plaatsen…..

Hasta luego

John

• Chris

Veel plezier in Spanje en hou ons op de hoogte van alle belevenissen op eet en wijn gebied. Het programma ziet er veel belovend uit.

Gr. Chris,

• ChrisW

Geniet ze!

… en kom maar op met de verhalen

Mvg,

ChrisW

• Hendrik de vierde

Dat gaat helemaal geweldig worden met die KURK mannen!

Hendrik, die verleden week nog op loopafstand van de culinaire hoofdstad van Spanje was. Alleen de Pyreneen zaten er nog tussen:D

Is er belangstelling voor een klein maar select prikkers gezelschap richting San Sebastian?

• Chris

Veel plezier in Spanje en hou ons op de hoogte van alle belevenissen op eet en wijn gebied. Het programma ziet er veel belovend uit in iedergeval.

Gr. Chris,

• romke van dijk

Gaaf mannen!

Veel plezier,

En hou Willem G wakker :)

romke

• Patrik

Cartagena, ik kom er minstens één keer per jaar, een stad naar mijn hart.

Koop daar meestal wat wijn in de toeristische straatjes en dan denk ik, er moet toch ergens meer te verkrijgen zijn…

Het weer is daar met grote waarschijnlijkheid nog zalig, net zoals de rest veronderstel ik, ja ik ben een beetje jaloers, lekker eten goede wijn, mag het.

Maak er een leuke tijd van.

Grts

Patrik

• Juan

31 graden…..gisteren aangekomen….gegeten in het nieuwe tapas restaurant Carrots in Cartagena. Prachtige tent met dito gerechten. 10 gangen op nivo met foie, jamon en lomo iberico etc etc voor 28 euro per persoon….

We dronken een voor mij onbekende Spaanse wijn. Een geweldige Bordeaux blend uit 2005. 94/100 (zal foto's naar Robert sturen)

Grand Puy Lacoste 1998, 90/100

Leoville Barton 2000, 96/100

Gin-Tonic (hendrick's, Nordic Blue) 97/100

Zo meteen naar EL Seque

Hasta Luego

John

• Robèrt Koopman

De eerste foto's druppelen binnen!!!

De tweede serie:

• WilD

Mannen, veul plezier in Espana.

Ik ga dit draadje volgen de komende dagen.

Ben benieuwd hoe het bevalt bij El Seque. Op de Artadi proeverij een prachtige 2004 gedronken……

Sante, Wil