heerlijk glas van net boven de 10 euro uit Spanje....

• Juan

Gisteravond kreeg ik een voor mij onbekende Spanjaard in het glas die volgens de inbrenger 93/100 had gescoord bij Parker. Hij heeft er in Spanje 9,15 euro voor betaald.

De Spanjaard had nog wel DO Alicante….sterker nog: komt uit het plaatsje Pinoso…en daar waren wij met KURK afgelopen zaterdag om El Seque te bezoeken.

Het etiket is afschuwelijk en de naam (voor een Spaanse wijn) nog erger….

100% Monastrell van oude stokken, romige, zwoele verleider. Veel donker zoet bosfruit. Mooie lengte, Cacao, Sappig. Werkelijk heerlijk en voor mij de 93 punten absoluut waard.

Tarima Hill 2010 (93/100)

een No-Brainer…

Hasta luego

John

• Juan

Bedacht me net dat ik regelmatig de wind van voren krijg omdat ik vooral “dure” wijnen drink en exclusieve hedonistische avonturen beleef……uiteraard weet ik dat je dan in het calvinistische Holland “aan de beurt bent”…….zo zit het volk, helaas, nu eenmaal in elkaar……maar als ik dan eens een positieve posting plaats over een wijn van nog geen tientje…..blijft het muisstil……zou men denken dat ik de boel dan in de maling neem? :D

Tarima Hill 2010……GEWELDIGE wijn!!!!!! (tu)(tu)(tu)

Hasta luego

John

• EdterBak

En in NL al verkrijgbaar voor € 13,35

• Juan

ah stom….ik heb altijd de Spaanse prijs in mijn hoofd zitten. Maar goed, 13,35 is ook een koopje voor deze wijn. Ik vind hem nog mooier dan de beruchte Luis Canas Seleccion de Familia 2005.

Hasta luego

John

• John Copier

€11,90 Ten oosten van ons net over de grens.

John niet mopperen dat staat je niet en dan krijg je vroegtijdig rimpels.:D

Met die prijs en die kwaliteit is dit een prima PK.

• Sander

We hielden het bewust stil…. voor je het weet is het weer overal uitverkocht ;).

Bedankt voor de tip, dat gaan we zeker eens proberen!

• WilD

John,

Aangezien onze smaakvoorkeuren goed overeenkomen heb ik zondag blind een doosje besteld (12,90 incl transport).

Geen buil aan te vallen dus. Zal hem zelf gaan testen aan het eind van de week.

Kom maar op met je tips hoor.

Sante, Wil

• Hendrik de vierde

Voor nog een paar euri minder te koop de Tarima zonder Hill:D

91 P.P. en ook prima binnen te houden.

Hendrik

• romke van dijk

Hou toch op!

Mensen die andere mensen genot misgunnen tellen voor mij niet mee.

Maar als zure opmerkingen jou motiveren om pk mazzzeltjes hier te melden. Dan zou ik zeggen: “heren verzuurde calvinisten doet uw best.” :)

Fijne week,

romke

• Patrik

Tarima Hill 2010 - 91 p.p. nog wat jong, ook na 2 uur karaf - heerlijke smaak.

@WilD, Bodegas Hermanos Sastre ‘Vina Sastre’ Crianza 2009 - 92 p.p. momenteel voor €13.18 in Spanje weliswaar.

Grts,

Patrik