Welke wijn kopen??

• depolle

Hoi medeprikkers en vooral Sjaak,

Het is/was helemaal niet mijn bedoeling om zoals je verkeerdelijk dacht flauwtjes te doen tegenover Hendrik of anderen op dit forum.

Integendeel,zoals Chris al heeft aangegeven vond ik dit ook lichtjes overdreven om te stellen dat deze wijnen over hun top zouden zijn want ik volg dit prikbord al jaren en heb denk ik al genoeg bagage verzameld om te weten dat dit ZEKER niet het geval is daarom ook het ;-)) symbool.

Het spijt me dat dit zo zou overkomen en wens dit ook zo vlug mogelijk recht te zetten.

Met mijn eerste vraag wou ik gewoon de mening vragen van de ervaren mensen op dit prikbord ivm een evt aankoop van in mijn ogen een betere wijn dan diegene die ik in mijn keldertje heb liggen.

Ik hoop op jullie begrip hiervoor en zal dit prikbord ZEKER blijven volgen!

Ciao Amigos!!!

• Hendrik de vierde

Nee Chris, ik kan nog wel zien of die flesjes al dan niet rechtop staan:D

Gezien het zeer grote aantal geproefde flessen was de redactie het spoor bijster denk ik.

Volgende keer zullen er best wat prikkers willen aanschuiven om dit soort omissies te voorkomen>:D<

Dick kom er maar in!

• Hendrik de vierde

Is al rechtgezet Sjaak=humor:D

• Dick Schinkel

Hendrik,

Ken het stukje van perswijn niet !

Lees dit blad al heel lang niet meer…………………..

Ben natuurlijk altijd beschikbaar om aan te schuiven bij dit soort proeverijen B)-

De El Pecado 2011 is nu veuls te jong, ik laat mijn flesjes 2011 tenminste vijf jaar met rust!!

Met Smakelijke Groet Dick

• GJA

Dat moet een fout zijn Harry, ik heb het ook gezien. Heb al gereageerd naar de redactie van PW.

Vineuze groet,

GJ

• Mathieu Wechseler

Maak je niet druk, Depolle. Geen noodzaak voor excuses. Ik ken je al een heel lange tijd en twijfel geen moment aan jouw integriteit. Sjaak ken ik ook al geruime tijd en ook aan zijn integriteit twijfel ik geen moment. Duidelijk een geval van misverstand. Niets meer en niets minder!

Aardige wijnen die je daar opnoemt. Aalto en Muga zijn “excellent choices”,….staan voor mij persoonlijk hoog op de lijst m.b.t. Spanje.

Amitiés,

Mathieu

• depolle

Hoi medeprikkers,

Als er niets anders uit de bus valt denk ik dat ik men keuze gemaakt heb….

Nog eens bedankt voor alle reakties!!

Ciao Amigos!!!

• Hendrik de vierde

Dick, ik heb een proef abonnomentje. (en daar blijft het wel bij)

In het Novembernummer worden er door het panel een kleine 200 wijnen uit de Ribera en omstreken onder het rokje gekeken. Daar was ik graag bij geweest:D

Geen idee hoe ze dat daar doen, maar ben niet onder de indruk van de conclusies.

Beetje jammer, en tijdschriften hebben het al niet gemakkelijk naar het schijnt…

Hendrik