Top BDX 1994

• Robèrt Koopman

Bedankt voor het toezenden Willem B)

• Mathieu Wechseler

Bedankt voor het verslag en de fraaie plaatjes. Ziet er echt naar een authentieke prikbordproeverij uit! >:D<

Amitiés,

Mathieu

• Peter vdB

Geweldige proeverij. Ik moet wel glimlachen met die scores. Ze liggen zó dicht bij elkaar dat iedere fles van dit niveau op zichzelf geschonken een FEESTfles kan zijn.

• Anne-Wies

Wow! Top!

• WilD

Prachtige proeverij……

Wat valt mij op bij deze foto's: alle etiketten zijn nog in perfecte staat. Ondertussen toch al 19 oud. Onze prikkers hebben dus perfecte kelders lijkt mij zo.

Bedankt voor de resultaten.

Gr, Wil

• Apostata

Die etiketten kan ik wel dromen, voor zover ze ik zelf nog niet dronk, vind ik ze wel op het net (of in Jenny's database). Graag eens wat meer van de omgeving en de proevers! Beleving he.

'94 laat ondanks z'n reputatie zien dat het een uitstekend jaar is.

• Robèrt Koopman

Foto's van de proevers plaats ik eigenlijk nooit.

Niet iedereen wil tussen zoveel wijnflessen op het internet staan B)

Mocht er ooit eens iemand te zien zijn op de foto's die ik plaats dan is dat met uitdrukkelijke toestemming!

Foto's van flessen/gerechten plaats ik altijd én graag!!

Dus iedereen die geen geen foto's op het internet kan plaatsen mag ze altijd naar mij mailen.

• ChrisW

Mooie proeverij; dank voor de verslagen en de foto's!

Mvg,

ChrisW

• Juan

Wil,

Flessen met enige rijping uit een perfecte kelder hebben doorgaans geen perfect “intact” etiket. Een perfecte kelder heeft een luchtvochtigheid die bovengemiddeld is en daardoor ook “sporen” achterlaat op het etiket.

Ik koop regelmatig kelders op en ben juist argwanend als alle etiketten nog zo mooi zijn. Dan is de kelder meestal “te droog”

In dit geval zagen ze er inderdaad erg goed uit en presteerden ze ook nog eens optimaal. Alleen Valandraud met kurk.

Hasta luego

John

• Apostata

Juan, dat is een contradictio in termio: je bent argwanend bij gave etiketten en als het dan zover komt, blijken ze nagenoeg perfect te presteren. Ik verbaas me niet over dat laatste. Het bevochtigen van de kurk komt tenslotte voor zowat de volle 100% vanuit de fles zelf. Is de huiver nu een beetje weg?

A