Denk niet dat veel prikkers hier last van hebben
Maar wel alweer een triest geval
http://www.wine-searcher.com/m/2013/10/arrests-made-in–2-7m-romanee-conti-fraud-ring
Met Smakelijke Groet Dick
Dick heeft denk ik wel gelijk, prikkers hebben hier niet veel last van, ik heb zelf nog nooit een Romanée Conti gekocht.
Ik moet er niet aan denken… je tast diep in de buidel… verheugt je op een heel bijzondere proefervaring…
en dan komt uit dat je een frauduleuze fles hebt gekocht. Of nog erger: verschillende frauduleuze flessen.
In zijn wijnkelderboek beschreef Steven Spurrier ooit een kelder met Droomwijnen.
De klassiekers. De grootste namen. Die kelder trok me nooit. Ik moet er ook de Staatsloterij voor winnen, wil ik die kunnen financieren.
Maar hij beschreef ook een kelder met Franse drinkwijnen, die zó goed zijn dat ze zelf weer klassiekers dreigen te worden.
En verdorie… allemaal betaalbare wijnen. Voor mij is de opbouw van die kelder nog steeds een baken om op terug te vallen.
Ik sluit helemaal niet uit dat ook producenten in Gigondas, Fronsac, Bandol etc. fraude plegen.
Maar ik denk dat de kans veel minder groot is…
Zoals je moet krabben waar het jeukt, zo richten fraudeurs zich natuurlijk op waar de grootste winst te halen valt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?