Handelsberichten: November 2013

• Robèrt Koopman

Dit draadje is bedoeld voor commerciële berichten. Dus hier mag je je eigen product aanprijzen.

Het moeten wel nieuwtjes zijn of leuke, mooie aanbiedingen, liefst speciaal voor prikkers.

Ook wijnreizen, aankondigingen en commerciële zaken die met wijn en gastronomie te maken hebben zijn hier welkom.

Doel is op een duidelijke manier reclame en de informatie en discussie op het prikbord van elkaar te scheiden.

Producten en diensten moeten onder eigen naam of firmanaam geplaatst worden en met vermelding van een emailadres. Reacties op berichten in deze Handelsdraad kunnen rechtstreeks naar de aanbieder ervan gestuurd worden. Discussies over het aangebodene binnen deze thread zijn niet toegestaan.

Webmaster en moderatoren

• Stefvdvorst

Kistje met 6 flessen Montrose 2009 (100 punten Parker) 1100 euro

6 flessen Pontet Canet 2009 (100 punten Parker) 1050 euro

en nog een aantal kelderopruiming-wijnen…

Volledige lijst op aanvraag: stefvandervorst@live.nl

• Udo Göebel

Nieuw binnen van Cape Rock:

Shiraz Mourvèdre Viognier 2012 (zwart papier) en Capa Roca 2012 (wit papier), per fles € 14,95.

Van de Capa Roca is maar een beperkte voorraad en het is een Portugese blend: Touriga Nacional 46%, Souzao 46% en Tinta Barocca 8%. Veertien maanden gerijpt op Frans eiken, third fill. Totale productie 535 flessen.

Prikbordaanbieding: doos van zes met elk drie flessen voor € 80,-, gratis thuisbezorgd. Bestellen kan via de mail udo @ winematters.nl of privébericht.

• Hendrik de vierde

Mijn Duitse vriendin heeft de buit binnen>:D<

http://de.nachrichten.yahoo.com/burda-direkt-services-beteiligt-sich-am-online-h%C3%A4ndler-000000273.html

• Vinho do Porto

Vinho do Porto heeft nog een aantal kisten Fonseca 2011 vintage Port, beloont met 99 parker punten!!

Wij hebben nog 4 kisten + een paar losse flessen. Bij aankoop van 6 flessen wordt de port in de originele kist geleverd. Kom snel want op=op. Bekijk hier

Bekijk hier onze overige aanbiedingen

• Exaro

Gedurende de maand november lopen er verschillende aanbiedingen.

Op diverse stenen wijnrekken is tijdelijk een aantrekkelijke korting van toepassing.

http://www.exaro.nl/html/aanbiedingen.htm

• Daniel Scholte

Beste (wijnliefhebber),

Ik hoop dat je ons wilt helpen met een beperkt marktonderzoek!

We zijn bezig om tegen nette prijzen kwaliteitswijnen naar de Nederlandse markt te brengen vanuit Spanje. De wijnen zijn van “premium” kwaliteit en kunnen we leveren in rood, wit en rosé. Om er nou voor te zorgen dat we dat op een juiste manier doen met het juiste aanbod, vraag ik je de bijgevoegde vragenlijst (de link) in te vullen en te delen met je facebook vrienden en/of wijnvrienden.

Alvast heel erg bedankt voor je input en deel s.v.p. onderstaande link!

https://docs.google.com/forms/d/1P1DOVCTHZ3gAWN-mWC18I2-gy-QSTsgHuL2dHbSVsgQ/viewform

Groet,

Daniel Scholte

• Udo Göebel

Beschikbaar uit de nieuwe Platter's 2014:

Mullineux Family Straw Wine 2012: € 19,95 per fles en € 110,- per doos. Beschikbaar per heden. Max. 2 dozen per klant

Mullineux Family Granite Syrah 2011: € 75,00 per fles. Beschikbaar per 10 december. Max. 3 flessen per klant.

Mullineux Family Schist Syrah 2011: € 75,00 per fles. Beschikbaar per 10 december. Max. 3 flessen per klant.

Mullineux Family Chenin Blanc Schist 2012: € 57,50 per fles. Beschikbaar per 10 december. Max. 2 flessen per klant.

Newton Johnson Windansea Pinot Noir 2012: € 21,95 per fles en € 120,- per doos. Beschikbaar per 27 november. Max. 1 doos per klant.

Newton Johnson Family Vineyards Pinot Noir 2012: € 21,95 per fles en € 120,- per doos. Beschikbaar per 27 november. Max. 2 dozen per klant.

Newton Johnson Family Vineyards 2012 Chardonnay: € 19,95 per fles en € 110,- per doos. Beschikbaar per 27 november. Max. 1 doos per klant.

Bestellen kan via de mail udo @ winematters.nl of privébericht.

• merijntje mortirolo

De Clos Mogador 2010 (0,75 liter) is dan wel (eventjes) uitverkocht, maar ik vond zowaar nog zes kisten 2009 in mijn opslag.

Bij een afname van zes flessen Clos Mogador 2009 (in houten kist) betaalt u deze maand slechts € 45,00 per fles. Bij twaalf flessen wordt dat € 42,50. Op deze flessen zit een jubileum-(achter)etiket ter ere van 30 jaar Clos Mogador-wijngaard & 20 jaar Clos Mogador-wijn.

Clos Mogador 2009 magnum (met jubileum-(voor)etiket ter ere van 30 jaar Clos Mogador-wijngaard & 20 jaar Clos Mogador-wijn) € 90 (vier flessen beschikbaar, per stuk in houten kist).

Van de Clos Mogador 2010 heb ik nog vijf magnums die ik kan missen. U betaalt hiervoor € 90 per stuk (in houten kist).

Deze wijnen worden rechtstreeks door mij geïmporteerd vanaf het wijndomein in Gratallops (ik importeer de Clos Mogador al vanaf de jaargang 2000) en zijn onder uitstekende omstandigheden bewaard.

Bestelling per mail of privébericht. Hierin kunt u ook uw interesse in andere jaargangen en/of wijnen (Nelin, Manyetes, Espectacle) aangeven.

Afhalen in Gouda is altijd mogelijk, bezorging geschiedt in overleg.

Mocht u alsnog graag Clos Mogador 2010 bestellen, kan ik die waarschijnlijk laten meekomen met de 2011. Naar verwachting komt die in januari 2014 binnen.

merijn @ smakelijkdrinken.nl

• Jacob M

Wie kent ze niet, de voorbeelden van hoe een wijn gemaakt van de druif Chardonnay moet smaken - de wijnen uit: Meursault, Saint Aubin, Chassagne & Puligny Montachet - de beste en duurste droge witte wijnen ter wereld.

Nu te koop tegen zeer scherpe prijzen, de wijnen rechtstreeks afkomstig van de volgende topdomeinen:

Maison JanotsBos (Meursault)

- Saint Aubin 1er Cru “En Créot” 2009

- Meursault 2009

- Meursault 1er Cru “Les Bouchères” 2009

- Chassagne Montrachet 1er Cru “La Grande Montagne” 2009

Domaine Bouzereau - Gruère & Filles (Meursault)

- Chassagne Montrachet 1er Cru “Les Chaumées” 2007(!)

Domaine Parigot & Fils (Meloisey)

- Chassagne Montrachet 1er Cru “Clos Saint Jean” 2009 en 2010

Domaine Marc Gauffroy & Fils (Meursault)

- Puligny Montrachet 1er Cru “Les Referts” 2011

Domaine Rollin, Père & Fils (Pernand Vergelesses)

- Corton Charlemagne Grand Cru 2009 en 2010

Meerdere flessen beschikbaar, combinaties mogelijk.

Stuur gerust een e-mail naar info@wijn-aan-zee.nl of bel 06-51730181 bij serieuze belangstelling…

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.