voorbereidingen voor Bordeaux 2014....aan de Moezel

• Mathieu Wechseler

Leuk om te lezen. Een jaar of drie geleden hier al eens een proefnotitie neergekalkt van de Varidor. Carl Loewen is inderdaad een prima huis tegen acceptabele prijzen.

Nog veel plezier, mannen!

Amitiés,

Mathieu

• Dick Schinkel

Mooie verhalen hier op het prikbord van de onderwereld …

……….en de foto's op Delectable! …………..Thanks !

Met Smakelijke Groet Dick

• iRalph

John, ff een open vraag:

wat vind je zo prettig aan Delectable?

• Dick Schinkel

Hoi Ralph,

Ik ben John wel niet……

Zie net op Delectable dat John en Willem *** aan het genieten zijn van een whoooooooow Corton Charlemagne 1992 en een Sine Qua Non 2009 White Blend

Gaat lekker snel, fotootje maken, commentaar erbij, en hup hij staat erop!:D

• Dick Schinkel

En nu zitten ze aan een Vieux Chateau Certan 2004 en een Pahlmeyer Nappa 1997………B)-

• Chris

En wij maar beulen:-):-):-)

• Juan

Hey Ralph,

Ik vind een aantal dingen erg prettig aan Delectable, maar wat ik vooral zo prettig vind is het gebruiksgemak. In 8 seconden heb ik mijn wijn vastgelegd in beeld en waardebeoordeling en gedeeld met mijn “wijnvrienden”……

Hasta luego

John

• Juan

Dick,

Die Corton Charlemagne Bonneau de Martray 1992 was GE-WEL-DIG!!!! 97/100 met nog easy 20 jaar voor de boeg. ZO goed kan oude witte bourgogne zijn.

Overigens was de Knoll Smaragd Vinot. füll 2006 GV ook waanzinnig! 96/100

En in het restaurant 't Hemelrijk in Hulst kunnen de komende jaren hele mooie dingen gaan gebeuren……een chef van 23 jaar……zou me niets verbazen als hij volgende week maandag…..

Hasta luego

John

• Juan

Het is officieel nog niet bekend gemaakt maar via onze kanalen weten we inmiddels welke Chateaux gastheer zullen zijn voor de verschillende Union proeverijen tijdens de primeurs week 1e week april.

Graves & Pessac-Leognan : Château Malartic Lagravière

Pauillac & St Estèphe : Château Lafon Rochet

Saint-Emilion : Château La Dominique

Margaux : Château Marquis de Terme

Pomerol : Château Gazin

St-Julien : Château Lagrange

Sauternes & Barsac : Château La Lagune

Dat gaat een mooi feest worden!

Nog 1,5 maand en dan vertrekken we met 7 personen die kant op. Valandraud is geboekt. Lorenzo Zonin en Peter Sisseck schuiven aan…kan niet veel slechter….

Hasta luego

John