Arnoldo Caprai Rosso Outsider 2006

• W. Os

Beste prikkers,

Zojuist Rosso Outsider 2006 van Arnoldo Caprai geopend en in een karaf overgegoten als begeleider van het zondagsdiner (O.a. kleine jonge hennetjes met verse kruiden en een chili/knoflookolie uit de oven) De geur van de wijn stijgt nu al stevig op uit de karaf en belooft een heel mooi glas voor straks! Iemand ervaring met deze veelbelovende wijn?

groet

W. Os

• Jan

Ik heb tijd geleden de 2005 gekocht.

Vooral gedreven door de forse afprijzing van de Sligro (en de naam van Caprai).

Ik vond de wijn erg teleurstellen. Maar ik zal eerdaags er weer eens eentje openmaken.

Groeten,

Jan

• Ivor

Heb deze rode beuker in september voor het laatst gedronken. Enorme kracht en komt in het begin iets lomp over. Goed idee dus om nu al in de karaf te gooien!

Ontwikkelde zich wel mooi daarna met fijne kruidigheid en lekker bijterige tannine, hoop dat je hennetjes hun mannetje staan :-) Ik heb nog 1 fles liggen die ik nog wat tijd ga gunnen. Maar voor nu: enjoy!

Gr Ivor

• romke van dijk

Kocht er 24 van. Ben zeer overtuigd dat deze wijn over een jaar of twee prachtig zal zijn.

Wijn gemaakt voor de Amerikaanse markt, was bang dat het te Pamela getypeerd zou zijn. Doch alles is er bechaafd aanwezig en vooral de fraaie zuurgraad gaf me vertrouwen.

Toen voor 13,75 excl een knappe wijn. Nu royaal karaferen en wat overlaten voor morgen…

romke