Grand Prix St. Hubert 2013

• Juan

Vandaag over 2 weken is het weer zo ver……althans….dat was de bedoeling…

Wij hadden ons ingeschreven om mee te doen. Tot mijn grote verbazing (maar eigenlijk ook weer niet want het is en blijft een waardeloze amateuristische organisatie….) ontvingen we een mail van dhr van Lissum zelf dat deze prix helaas verschoven gaat worden naar het voorjaar van 2014. Het is namelijk een zeeeeer speciale jubileum editie en er zouden heel graag een aantal coryfeeën willen meedoen….alleen die kunnen nou net niet tijdens deze drukke dagen van het jaar. En aangezien de organisatie deze hele speciale coryfeeën er absoluut bij wil hebben gaat het hele circus over 2 weken niet door.

En met een mailtje geef je dat gewoon op deze manier even door……

Dat er mensen hotel kamers hebben geboekt, reserveringen hebben gemaakt in restaurants, oppas hebben geregeld etc etc. zal ze uiteraard worst zijn. Wat een misplaatste arrogantie.

Wat zou er echt aan de hand zijn? Ik denk simpelweg te weinig inschrijvingen…..en dat zorgt voor gezichtsverlies als je dat kenbaar maakt……wat jullie?

Nog meer personen die zich rot hebben gelachen bij het lezen van de mail?

Waardeloze organisatie…..

Hasta luego

John

• Mathieu Wechseler

Hi John,

Op de valreep wilde ik me vorige week ook nog inschrijven, maar kreeg eveneens een mail waarin werd aangekondigd dat het evenement naar het voorjaar 2014 verschuift. Inderdaad lullig voor mensen die al afspraken hebben gemaakt, maar ik denk dat ze inderdaad iets speciaals van plan zijn met deze 30e editie. Ik betwijfel of het iets te maken heeft met onvoldoende inschrijvingen.

Amitiés,

Mathieu

• Juan

Iets speciaals van plan…..en dat bedenk je dan 2 weken voordat het evenement plaatsvind terwijl het al een half jaar gepland staat…..? :S

Ik kan het me simpelweg niet voorstellen dat je zo respectloos met je gasten/leden/deelnemers omgaat……maar met deze organisatie weet je het niet…..::o

En uiteraard moeten ze nu wel groot uitpakken in Q2 om zichzelf niet volstrekt belachelijk te maken (voor zover ze dat nu al niet gedaan hebben)…….en coryfeeën zullen nu best gevonden worden, die krijgen daar namelijk wel weer wat mooie waardering voor terug….;)…….zo werkt dat helaas…..vriendjespolitiek is hen niet vreemd….

Hasta luego

John

• Jeroen

John ik denk dat het te maken heeft met enorme geilheid op bekende (horeca en schrijvende pers) namen door de organisatie.

En dat ‘gewone’ deelnemers leuk zijn voor de opvulling. Respectloos, kan me ook niet voorstellen dat je 2 weken voor aanvang van het evenement opeens bedenkt dat je iets speciaals wilt doen.

• Peter V

Mwah……….:S

Vind dit toch een een beetje gechargeerd.

Ken die mensen van de organisatie wel, maken toch echt een integere indruk op me, zeker de heer v.L

Geloof ook niet in te weinig inschrijvingen.

Men wil kennelijk iets bizonders doen ( hopenlijk het niveau te proeven wijnen opschroeven B)-).

Waarom zou men anders afwijken van het oude gegeven dit op de eerste zondag in juni te doen.

Dit keer bij de Echoput van Peter Klosse, leuk !

Een babysitter, een geboekt hotel,een gepland diner…..is toch in 5 minuten te cancelen……..

Wat ik wel met Juan eens ben is de slechte PR.

Zo krijg ik nooit een uitnodiging terwijl ik al 5 jaar op rij meedoe.

Moet daar zelf achteraangaan.

Dat is wat minder.

Wij gaan zeker weer meedoen met En Primeur.

Oude rot Geeeee staat te trappelen van ongeduld en vinoloog Bert zal dit keer toch echt beter moeten scoren

anders wordt hij vervangen door de heer Rustenburg, sinds 20 jaar wijninkoper bij de Jumbo.

En die hep echt verstand van wijn !

Saluut,

Peter V

• sjaak

Ken Jan van L. op afstand.

Het zo laat verplaatsen van de wijnproefwedstrijd is niet charmant.

De afbranderige opmerkingen die daarover gemaakt zijn ook niet.

Als ik zie wat Jan van L. allemaal de laatste 25 jaar gerealiseerd heeft verdient hij slechts bewondering.

Sjaak Kaptein

• Juan

In tegenstelling tot anderen ken ik hem niet van “op afstand”………ik heb mijn posting weloverwogen geplaatst…..daarbij ben ik nog erg genuanceerd te werk gegaan om anderen niet indirect te benadelen.

misplaatste arrogantie, amateuristische organisatie, vriendjespolitiek zijn statements waar ik 100% achter sta en niet gebaseerd op “gevoel”. Dat ze de afgelopen jaren heel veel bereikt hebben is zeker waar, maar staat daar volledig los van.

Hier wil ik het bij laten.

Hasta luego

John