100 Parker Punten Proeverij

• Juan

14 maart hebben we een 100 PPP in onze prikkers kantine Bottles. Gaat weer een mooi feest worden!

aangezien voorpret de halve pret is hierbij alvast een gedeelte van de wijnen die in het glas komen:

wit:

Beaucastel Rousanne VV 2009

Chapoutier Oree blanc 2009

Pape Clement Blanc 2009

rood:

Montrose 1990

Mordoree Reine des Bois 2001

Guigal Ex Voto 2003

El Pison 2004

Colgin Cariad 2005

Quilceda Creek 2005

Pegau da Capo 2007

St. Prefert Charles Giraud 2007

Pontet Canet 2009

zoet:

Yquem 2001

Ieder persoon brengt 2 flessen in, namelijk 1 100-punter en 1 fles naar keuze. Diverse personen brengen zelfs 2 100 punters in.

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe bijzonder het is dat we elkaar dit soort flessen gunnen. Want alles draait om gunnen. Hulde!

Op het verslag en foto's is het nog even wachten….;)

Hasta luego

John

• iRalph

Is er nog een plekje vrij voor een 100 punter? En voor mijzelf natuurlijk ook :)

• Peter B

Maak me gek!!!

• Dick Schinkel

Hey John,

Voorpret is inderdaad halve voorpret:D

Nog maar 94 nachtjes slapen!

Met Smakelijke Groet Dick

• Willem(***)

Hey Johnny,

Mooie namen in de lijst, wat mij opvalt is dat een flink aantal wijnen vrij jong is.

Wat die wijnen betreft wordt het m.i. een voor inkijk op de potentiële ontwikkeling van de wijnen.

Min favoriet als de wijn in vorm is weet ik nu al :D

Gr.

W

• Juan

Dan bedoel je de El Pison….die is volgens mij altijd in vorm. Althans….ik heb deze 2004 jaarlijks wel min 1 keer gedronken sinds release en hij deed het altijd erg goed. Gaf hem regelmatig de perfecte score. Overigens heb ik alle wijnen in de lijst al een keer gedronken waarbij 6 andere wijnen mij nog meer vreugde gaven dan de Pison……maar waar hebben we het dan over……blijft een rijkdom om ze weer in het glas te krijgen! (tu)

Hasta luego

John

• Peter Z.

Hi Ralph,

Leuk dat je zo enthousiast bent!

We zijn met 14 man en dat is voorlopig even de limiet, ook al vanwege allerlei praktische zaken. Maar ik noteer je als eerste reserve voor als er iemand mocht afvallen, deal!

Cheers

Peter Z.

• iRalph

Dat is OK! En anders drink ik die Petrus 1990 wel alleen op

• Willem(***)

Niks El Pison,

Montrose 1990!

• Juan

Hihi dat kan ook natuurlijk…

Hasta luego

John