grands echezeaux 1998

• petervb

Ik dateer nog van de newsgroep. hallo Robert herinner je je de Pinot Gris van Jaques Vincent nog? Die scoorde als de beste rose die je ooit dronk..

maar goed nu over de Grands Echezeaux1998 van Robert Sirugue et ses enfants. Ik ben vaak teleurgesteld met oudere wijnen. Meestal denk ik, wat hebben ze nu gewonnen met het ouderen. Vrijwel altijd is het antwoord niets want ze waren jong veel lekkerder. Maar nu!!!!!!!! Grandioos , geweldig alles wat je zou willen in een uitgerijpte Bourgogne na een kwartier proef je nog de smaak in je mond. Vraag blijft is het het prijskaartje waard. Ach ja zoals iemand zei het leven is te kort om slechte wijn te drinken.

k ben het laatste jaar nadat ik met mijn bedrijf gestopt ben al zo vaak teleurgesteld in de wijnen van (ex collega's''Importeurs. Wijnen van slechte jaren die aangeboden worden als toppertjes. Ik heb al vaak wat teruggestuurd. De van/ voor idioterie viert hoogtij. 50% korting op niet te controleren prijzen of idiote prijzen in de VS of UK. Vreemd genoeg kwam ik )getipt door mijn zoon' bij Deen en vond daar een rode portugees die tijdelijk met echt 50% korting was incl verzending. aardige drinkwijn voor nog geen 3 euro . is Xian hier nog wel eens?

• Robèrt Koopman

En of ik mij die herinner!

Lang niet meer aan gedacht overigens. Is ook al een tijdje terug toch?

Moet het opzoeken B)

• Chris

Je maakt mij blij , heb nog wat Grands Echezeaux liggen van deze kleine wijnboer uit het hete 2003 zal er met de jaarwisseling 1 proberen.

Gr.Chhris,

• petervb

Hallo Chris, de 2003 heb ik ook nog liggen. Wel een a typisch jaar. Ik was van plan die wat langer te laten ouderen. Wilde met de jaarwisseling het wat mindere jaar 2000 proberen. Heb ik bovendien zelf geplukt bij Sirugue dus die wijn heeft mijn bloed meegekregen want ik knipte me af en toe in mijn vingers.

vr gr Peter

• ChrisW

Als het typisch is, hoeft het waarschijnlijk ook niet uitgelegd te worden :)

Ik heb de reacties gelezen en vond ze eerlijk gezegd redelijk kwetsend. Niet echt opmerkingen die je tegen anderen zou maken als je fysiek bij elkaar in één ruimte zou zitten.

Mvg,

ChrisW

• Juan

Het waren inderdaad kwetsende niets toevoegende reacties…..van Sjaak verraste me dat eerlijk gezegd….van Eelco niet echt….Wel een hele mooie alias :) ….. Beter dan aprostata…..:D

Hasta luego

John

• Willem(***)

Ghehehehehe,

Een bekentenis :D

• Juan

;)

Hasta luego

John

• Dick Schinkel

B)-

Met Smakelijke Groet Dick

• sjaak kaptein

Voel mij niet gekwetst dat mijn reactie verwijderd is.

Mijn tenen zijn schijnbaar wat minder lang.

Heb het bericht dat aanleiding was voor mijn reactie een aantal keren herlezen.

Blijf het een onsamenhangend verhaal vinden.

Vind dat ik daar wat over mag zeggen.

Sjaak Kaptein

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.