Ik dateer nog van de newsgroep. hallo Robert herinner je je de Pinot Gris van Jaques Vincent nog? Die scoorde als de beste rose die je ooit dronk..
maar goed nu over de Grands Echezeaux1998 van Robert Sirugue et ses enfants. Ik ben vaak teleurgesteld met oudere wijnen. Meestal denk ik, wat hebben ze nu gewonnen met het ouderen. Vrijwel altijd is het antwoord niets want ze waren jong veel lekkerder. Maar nu!!!!!!!! Grandioos , geweldig alles wat je zou willen in een uitgerijpte Bourgogne na een kwartier proef je nog de smaak in je mond. Vraag blijft is het het prijskaartje waard. Ach ja zoals iemand zei het leven is te kort om slechte wijn te drinken.
k ben het laatste jaar nadat ik met mijn bedrijf gestopt ben al zo vaak teleurgesteld in de wijnen van (ex collega's''Importeurs. Wijnen van slechte jaren die aangeboden worden als toppertjes. Ik heb al vaak wat teruggestuurd. De van/ voor idioterie viert hoogtij. 50% korting op niet te controleren prijzen of idiote prijzen in de VS of UK. Vreemd genoeg kwam ik )getipt door mijn zoon' bij Deen en vond daar een rode portugees die tijdelijk met echt 50% korting was incl verzending. aardige drinkwijn voor nog geen 3 euro . is Xian hier nog wel eens?