Weg met Bordeaux wijn?

• Peter V

Onzinnig artikel.

Top Bordeaux blijft altijd een goede investering mits je investeerd in de echte top en in goede jaren .

Economische recessies….mwah….zijn er genoeg geweest en heeft nooit geleid tot een konsistente en significante daling van prijzen voor topwijnen met uitzondering van Lafite nu

de Chinezen andere wijnen zijn gaan ontdekken.

Mits voldoende cash flow en geduld zou ik het wel weten op mijn oude dag :)

Saluut,

Peter V

• Juan

En zo simpel is het…..alleen 1 nadeel….wij houden teveel van het product en zuipen te veel zelf op….:)o :D

Hasta luego

John

• Peter V

Wie roept hier altijd de beste raad is voorraad ? :)

Saluut,

Peter V

• Juan

Yep….dat ben ik…….en daar werk ik ook goed aan moet ik zeggen….:D…. Gelukkig kan ik nooit zoveel drinken als dat ik koop, dat is mijn redding….(tu)

Gisteren nog een mooie partij van 39 flessen gekocht via marktplaats met onder andere: Montrose 89, Figeac 90, Le Gay 89, Pape Clement 88, Pichon Baron 88, Clinet 88, Hermitage Ferraton Les Miaux 90, Magnum Beaucastel 88 etc etc. Daar zaten ook 7 flessen rijpe Vintage Port (Niepoort, Taylor's, Fonseca) en een 6-tal flessen jaren 80 Sauternes bij. Vroeger gooide ik alles in de kelder om eventueel “ooit” te drinken. Gelukkig kan ik inmiddels zonder problemen deze flessen doorverkopen omdat ik weet dat ik ze waarschijnlijk toch nooit ga openen. Dus er is hoop…..

Hasta luego

John