Allemaal naar Rotterdam!

• Hendrik de vierde

Als dit maar goed gaat…

http://www.metronieuws.nl/regionaal/marokkaanse-opent-wijnbar-in-rotterdam-ik-ben-de-regisseur-van-mijn-eigen-leven/SrZnbg!SgwAuSZ0b52M/

• Sander

Wat een wereldstad, hè? :)

Bij restaurant Safir (een aanrader overigens voor wie de Marokkaanse keuken eens wil proberen) in Rotterdam kreeg ik eens een Marrokaanse wijn in het wijnarrangement. Toen ik vroeg of dat als moslim geen problemen opleverde kreeg ik van de grijnzende eigenaar als antwoord: “alles wat niet mag, is des te lekkerder” en werd uitgenodigd voor een “Islamitische wijnproeverij” een weekje later. De wijnen vielen me daarbij helemaal niet tegen.

• romke van dijk

Ik hoop zo dat dit goed gaat!

Wat een prachtig initiatief.

Dank je voor het delen.

En als ik in 010 ben ga ik echt proberen daar een fijn glas te drinken.

Niets verijkender als een werkende multiculturele samenleving.

romke

• Peter vdB

Mooi gespot. Ik ben het volkomen eens met Romke: multiculturele samenleving als verrijking.

Een van de mooiste debuten van afgelopen jaar is Mano Bouzamour met het boek de belofte van Pisa.

Dat boek is een aanrder. De jongeman die het schreef was daarna niet meer welkom bij zijn ouders.

Hij beschrijft verschillende keren rollenconflicten tussen wat hij in Nederland is en doet en zijn cultuur.

Ik moest bij het lezen van dat boek af en toe terugdenken aan de eerste keer dat ik Arnon Grunberg las.

Aan het zwembad in de Anjou.

• Hendrik de vierde

Je kon er op wachten, Metro heeft 3000 (!)comments verwijderd, de doodsbedreigingen waren niet van de lucht, en de politie houdt de zaak scherp in de gaten:S

• romke van dijk

verdrietig!

• Juan

zoals Pim al zei…….achterlijk volk…..treurig….:(

Hasta luego

John

• John Copier

Net als de “waarheid” verdwijnt de “tolerantie” als eerste op een galopperend paard achter de horizon.

• EdterBak

Wees uw vijanden dankbaar voor de les in tolerantie, zelfbeheersing en geduld.

• Ronald Heijden

Mooi sensatiekrantje dat Metro ………. (td) vandaag artikel in het AD > de vader van de

eigenaresse is helemaal geen imam en staat zelfs volledig achter de plannen van zijn

dochter. Van uithuwelijken is al helemaal geen sprake geweest in haar leven.

Groeten,

Ronald Heijden

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.