Allemaal naar Rotterdam!

• Juan

Haha wat een bak!

Hasta luego

John

• EdterBak

Een aforisme op z'n tijd moet kunnen

• ChrisW

Beste Ronald,

Klopt jouw lezing van het AD-verhaal wel?

Ik heb het gisteren maar terloops in het vliegtuig gelezen, maar volgens mij stond er iets in het AD als dat haar vader geen strenge imam was en dat een imam niets meer en niets minder was dan iemand die de koran uit zijn hoofd had geleerd.

Niet dat het erg relevant is, maar als we hier een kwaliteitskrant als de Metro onderuit halen, moeten we natuurlijk wel zeker zijn van onze zaak :D

Mvg,

ChrisW

• Ronald Heijden

Hoi Chris,

Moet eerlijk zeggen dat ik het artikel ook terloops heb gelezen (op het toilet in mijn geval B)- )

Zal de krant nog eens uit de papierbak vissen vanavond. De strekking van het artikel was natuurlijk

wel dat het allemaal nogal een opgeblazen sfeertje was geworden rondom de opening. Een ieder

is welkom in de wijnbar al heb je een burka aan en men schenkt ook non alcoholisch.

Groeten,

Ronald Heijden

• ChrisW

Maar de strekking van het Metro-artikel was toch hetzelfde als die in het AD-artikel; namelijk die van een bijna letterlijk opgeblazen sfeer rondom de wijnbar en de opening ervan? Het AD sprak over vele doodsbedreigingen, benodigde politiebegeleiding en betrokkenheid van de burgemeester. Daarmee was de strekking van het verhaal volgens mij juist niet dat het een alledaagse opening van een (wijn)bar was :)

Mvg,

ChrisW

• ChrisW

Ik heb het artikel nog eens opgezocht op internet; de kop was : “Dochter imam met dood bedreigd om bodega”.

Ik kon me er namelijk vanochtend nog wel wat van herinneren omdat ik tijdens het lezen ervan bijna begon te begrijpen waar die Wilders het continu over heeft. Doodsbedreigingen omdat je een wijnbar opent in Nederland. Het moet niet gekker worden :(

Mvg,

ChrisW

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.