Dat gaan we de komende dagen dan maar even testen!><
http://www.lemonde.fr/societe/article/2014/02/27/les-francais-inegaux-devant-la-baisse-de-la-qualite-du-sperme_4374235_3224.html
Bier ook. Is wel een stuk goedkoper. Trouwens, dit is toch een veel aardiger vasectomie dan op de stoel met die enge messen en tangen in de aanslag!
Waarde H de IV, uittesten betekent opnieuw in de kinderen. Dat moet jij je natuurlijk wel realiseren. Wij willen het nl ook kunnen waarnemen. Voordat je aan de slag gaat zou ik om de lieve vrede te bewaren toch maar even met de bazin overleggen. Ik hef bij deze het glas. B) Wat te doen wanneer het onverhoopt geen, laat maar, daar zal je al wel over hebben nagedacht. Zou er garantie opzitten? Op dat voorkomen bedoel ik. De kans dat het dan in de aanvullende ziektekosten verzekering wordt opgenomen lijkt mij groot. (tu)
Kijk dat is nu nog eens een interessant artikel !
Gezien de alom voortschreidende overbezetting van onze aardkloot en het feit dat hier noch door pandemieën noch door wereldoorlogen een significante daling door is
bewerkstelligd zou ik willen pleiten de schoolmelk te vervangen door Beaujolais Primeur.
Scheelt ook in de toenemende medicalisering rond de ADD en ADHD problematiek bij de jeugd .
Saluut,
Peter V
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?