Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Clos Mogador-aanbieding.
Binnenkort krijg ik de nieuwe jaargangen van de Clos Mogador (Priorato), Espectacle (Montsant), Nelin (Priorato) en Manyetes (Priorato) binnen. Ik geef u hierbij de gelegenheid vast enige flessen te reserveren.
Bij een afname van zes flessen betaalt u in de voorverkoop € 44,00 voor de Clos Mogador 2011 (96 punten van Robert Parker). Bij twaalf flessen betaalt u € 42,50, bij achttien flessen € 41,50. Voor grotere aantallen kunt u contact met mij opnemen.
Voor een Magnum Clos Mogador 2011 betaalt u in de voorverkoop € 95.
De Espectacle 2011 kost in de voorverkoop € 80 (standaardprijs € 87,50) en is per stuk te bestellen. Van deze wijn zijn er slechts 48 flessen beschikbaar.
De (witte) Nelin 2011 (94 punten van Robert Parker) kost in de voorverkoop € 22,50 (standaardprijs € 24,90) bij een afname van zes flessen.
Voor de geïnteresseerden in de (Clos) Manyetes: de Manyetes 2010 (94 punten van Robert Parker) kan ik u aanbieden voor € 40 per fles bij een afname van minimaal zes flessen.
Dan is er nog de 100 punter (volgens Parker dan) “Vi Ranci de Ca les Viudes” (Sense anyada) DOQ Priorat 375 ml (100 jaar oud) die u voor slechts € 550 kunt bestellen (eerst komt, eerst maalt: ik kan er slechts eentje importeren).
De 30 jaar oude Vi Ranci d’ Arrels del Priorat (96 punten van Parker) kost u € 45 per fles van 500 ml.
Bij elke bestelling doe ik een fles Clos Mogador olijfolie cadeau.
Voor de liefhebbers van deze olijfolie (afkomstig van olijfbomen van minimaal zeventig jaar oud): deze kost € 13,50 per fles (0,50 liter) en is per stuk te bestellen. Bij een afname van zes flessen betaalt u € 12,00 per fles.
Genoemde prijzen zijn inclusief 21 % BTW (6 % in het geval van de olijfolie). Bezorging in Nederland is gratis. Betaling geschiedt vooraf of bij aflevering (contant of PIN).
Voor meer informatie over de wijnen (of de olie) kunt u mij natuurlijk mailen, bellen of een privé-bericht sturen.
Mijn dank aan Dick Schinkel voor de link naar de “Parker-proeft-Catalunya-lijst:” http://dades.grupnaciodigital.com/redaccio/arxius/documents/1393801356Llista_Parker_dels_Vins_Catalans_2014_per_puntuaci.pdf
Vriendelijke groet,
Merijn Bouw
Wijnspeciaalzaak Smakelijk Drinken
Lange Tiendeweg 19 – Gouda
nul-zes 22781897
merijn@smakelijkdrinken.nl