Handelsberichten: April 2014

• Robèrt Koopman

Dit draadje is bedoeld voor commerciële berichten. Dus hier mag je je eigen product aanprijzen.

Het moeten wel nieuwtjes zijn of leuke, mooie aanbiedingen, liefst speciaal voor prikkers.

Ook wijnreizen, aankondigingen en commerciële zaken die met wijn en gastronomie te maken hebben zijn hier welkom.

Doel is op een duidelijke manier reclame en de informatie en discussie op het prikbord van elkaar te scheiden.

Producten en diensten moeten onder eigen naam of firmanaam geplaatst worden en met vermelding van een emailadres. Reacties op berichten in deze Handelsdraad kunnen rechtstreeks naar de aanbieder ervan gestuurd worden. Discussies over het aangebodene binnen deze thread zijn niet toegestaan.

Webmaster en moderatoren

• Udo Göebel

Twee single vineyard pinot noirs van Newton Johnson beperkt bij WineMatters verkrijgbaar, beschrijving en score van Jamie Goode:

Newton Johnson Mrs M Pinot Noir 2012 Hemel-en-Aarde, South Africa

Sweet cherry fruit with some savoury spiciness. Supple and quite elegant with good acidity. Real intensity to the rich fruit, with depth. Sweet, supple fruit profile. 93/100

Nog 60 flessen beschikbaar: € 21,95 / € 120,-

Newton Johnson Block 6 Pinot Noir 2012 Hemel-en-Aarde, South Africa

Expressive nose of cherries and plums. Supple perfume with some green notes. Lovely precision and elegance on the palate which shows tight savoury, mineral and herb notes as well as fine black cherries. Grown up. 94/100

Nog 60 flessen beschikbaar: € 21,95 / € 120,-

Beide wijnen kregen ****(*) in de laatste Perswijn

• Stefvdvorst

Ik verkoop weer een aantal wijnen uit mijn kelder; lijst op aanvraag, stuur een email naar

Stefvandervorst@live.nl

• Chris

Vrijdag een zeer goede Meursault 2009 JanotsBos gedronken die het vermelden waard is.

zeer fraaie neus met de kenmerkende eigenschappen van een Meursalt .

klasse wijn room,boter,karamel ,licht hout een heerlijke balans van fruit en zuren een heerlijk glas wijn met een hoog door drink factor!

Goede recensies in Perswijn over JanotsBos en de wijnmaker Richard Bos.

te koop bij wijn-aan -zee voor 27.50 euro.

Gr.Chris,

• joc

Te koop wat overtollige voorraad uit mijn kelder. Alles hieronder bewaard onder absolute topcondities en de flessen zijn dan ook nog in perfecte staat:

7 x 2009 Beaucastel Chateauneuf du Pape Roussanne Vielles Vignes (100 Parker punten) - euro 135 per fles

6 x 2009 Beaucastel Chateauneuf du Pape Blanc (96 Parker punten) - euro 50 per fles

15 x 2009 Janasse Chateauneuf du Pape Cuvee Vielles Vignes (99 Parker punten) - euro 70 per fles

3 x magnum 2009 Janasse Chateauneuf du Pape Cuve Vielles Vignes (99 Parker punten) - euro 145 per fles

6 x 2007 Verite La Joie (100 Parker punten) - euro 275 per fles

6 x 2007 Verite La Muse (100 Parker punten) - euro 275 per fles

6 x 2007 Verite Le Desir (100 Parker punten) - euro 275 per fles

21 x 2006 Casanova di Neri Tenuta Nuova (100 James Suckling punten) - euro 62,50 per fles

6 x 2006 Sassicaia - euro 140 per fles

1 x magnum 2006 Sassicaia - euro 300 per fles

Alles direct primeur door mij aangeschaft. Bij interesse zie ik graag uw mail tegemoet (jocl_1978@yahoo.com)

• Rinus

Zelf ben ik enorm fan van Viognier wijnen. Viognier wijnen uit de Côtes du Rhône of Languedoc hebben veelal smaken met abrikoos of perzik. Deze zijn echt het proberen waard!

• Jos Beeres Wijnkoperij

Op zoek naar de zomerwijn 2014? Proef nu de Arjolle wit! Ben jij geïnteresseerd hoe de L'Arjolle Côtes de Thongue wit 2013 smaakt? Of zou je deze wijn graag willen proeven alvorens te bestellen? Bij Jos Beeres Wijnkoperij kan dat!

De Arjolle Wit is een verwennerij ten top. Sappigheid in de smaak, tropisch fruit, een beetje honing en een lichte tinteling op de tong. Dit voor maar 6,05 per fles en bij bestelling van 6 flessen GRATIS bezorging.

Vraag dan nu eenmalig de thuisproeverij aan!

http://www.josbeeres.nl/algemeen/proef-en-bestel/

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.