bliksembezoek Priorat

• Olivier

Ik ben een paar dagen in Barcelona en ga wellicht vrijdag een bliksembezoek brengen aan Priorat. Iemand nog tips voor een te bezoeken wijndomein? Hoeft niet meteen Clos Mogador / Nit de Nin te zijn, ben vliegend dus kan toch (bijna) niets meenemen - maar ik zoek vooral iets wat leuk is om te bezoeken: mooi, informatief, boeiend, typerend voor de streek en als je er toevallig goed kan eten (in de buurt) is dat ook een pré.

Graag uw tips!

Olivier

• Hendrik de vierde

Teveel mogelijkheden om op te noemen Olivier!

Gebruik de zoekfunctie van dit forum en verbaas u:D

Heel veel plezier gewenst.

Hendrik

• Dick Schinkel

Hi Oliver,

Neem aan dat je een auto ter beschikking hebt!

Hier een gouden Tip:

Maak een afspraak met Marc Ripoll Sans ( celler Ripoll ) +34 687 683 951 in Gratallops in de morgen, en rij tegen een uur of een naar Porrera en ga lunchen bij Litus en Maria in restaurant La Coorperativa +34 977 828 378 en je zult een dag beleven die aan al je criteria ruimschoots voldoet B)-

Alvast veel plezier en Catalaans drink en eet genot!

Met Smakelijke Groet Dick

PS doet Marc Maria en Litus de hartelijke groeten.

• Olivier

Hendrik de vierde Schreef:

——————————————————-

> Teveel mogelijkheden om op te noemen Olivier!

> Gebruik de zoekfunctie van dit forum en verbaas

> u:D

> Heel veel plezier gewenst.

>

> Hendrik

Hallo Hendrik,

Ik heb geprobeerd te zoeken maar op een of andere manier werkt het niet helemaal, misschien doe ik iets fout want als ik zoek op ‘priorat’ krijg ik 0 hits - dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Dus als je nog een linkje hebt graag!

Olivier

• Hendrik de vierde

U heeft helemaal gelijk, de zoekfunctie doet het niet meer.

De tip van Dick, is natuurlijk erg de moeite waard, echter ik zou Sara Perez (van Clos Martinet) niet overslaan.

Met haar jeep scheurt zij de hoogste wijnberg op, werkelijk adembenemend:D

Eten kan natuurlijk ook in Falset bij Celler de Aspic, tevens fantastische wijnkaart. Om de hoek zit een slager die geweldige droge worsten verkoopt, en dan zit uw dag er wel op!

Veel plezier gewenst.

Hendrik

• Robèrt Koopman

Zoekfunctie werkt inderdaad niet…..

Waarom niet? Niemand weet het.

• Olivier

Het werd uiteindelijk een supersnel bezoek zonder een wijnboer te bezoeken (want het was te lang onzeker of het zou lukken, dus ik durfde geen afspraak te maken) maar wel Gratallops gezien met uitzicht op de unieke wijngaarden - en geweldig gelunched bij Celler de Aspic. Dank voor uw tips!

Olivier