wijnhuis Pallhuber

  • dkroes

    Ik heb in de zomer van 2013 een doos met wijn ontvangen van de firma Pallhuber zonder dat ik iets besteld had, geen koopovereenkomst dus. Ik was in de veronderstelling dat het hier een vergissing betrof en heb de doos dan ook onaangebroken bij de voordeur laten staan zodat deze weer opgehaald kon worden. Later kreeg ik een factuur voor deze wijn , deze heb ik uiteraard niet betaald. Na enige weken werd ik gebeld door deze firma over een nog openstaande factuur, maar ik zei dat ik niets besteld had, daar werd niet op gereageerd. Weer later kreeg ik een betaling herinnering , en nog één, en werd weer eens gebeld en weer een herinnering. Daarna werd kreeg ik een brief van incasso Vesting Finance met het dringende verzoek om te betalen. Afijn , de hele situatie weer eens uitgelegd en ik had het idee dat ze dat begrepen. Niets bleek minder waar want ik heb inmiddels al het derde betaling verzoek.

    Heel vervelend van de firma Pallhuber als zowel het incasso bureau om hiermee door te gaan terwijl er helemaal geen koop overeenkomst.

  • Hendrik de vierde

    Gewoon poot stijfhouden, ondanks alle intimidatie>:D<

    Hendrik

  • Van Drumpt Kees

    IKk heb zojuist een aanmaningfactuur gegireerd.

    Even een toelichting waarom er nog niet was betaald.

    Ik heb de bestelling gedaan in de brabanthallen tijdens de Floralien en zou de wijnen binnen 3 weken ontvangen omdat we daarna afwezig zouden zijn.

    Eind juni zijn we vertrokken met het gevoel, dat er iets mis was gegaan en de wijnen niet zouden komen.

    Gisteravond terug in NL toch de wijnen gevonden maar “logisch”ook de aanmaning, die ik nu heb gegireerd.

    Met vriendelijke groet

    K Van Drumpt