een mooie avond.....

• ChrisW

Dat mensen het niet compleet negeren als ze onpasselijk worden bejegend kan ik in ieder geval wel begrijpen. Ik denk dat het beperkte aantal vaste prikbordbezoekers de ironie of het sarcasme er wel in zien en het niet te letterlijk nemen.

Moderator zijn lijkt me verder best lastig, zeker als je met dit soort idiote situaties als in de afgelopen dagen wordt geconfronteerd. Je kunt het bijna onmogelijk voor iedereen goed doen. Het is daarbij helaas ook uiterst subjectief als het gaat om het beoordelen wat nog net wel of niet door de beugel kan. Als je de draadjes met vuilspuiterij verwijderd of op slot gooit, is vaak niet alleen de vuilspuiter unhappy maar voelen ook anderen die in het draadje iets geplaatst hebben zich gecensureerd.

Als moderator op dit forum moet je volgens mij ook nog eens dweilen met de kraan open. Doordat de deur naar het forum wagenwijd openstaat, is het bijna onmogelijk om ongewenste personen van het forum te houden. Dat is in de afgelopen dagen wel weer gebleken.

Gegroet,

ChrisW

• EdterBak

Linksom of rechtsom blijft het meten met twee maten en dat hoort hier niet thuis om wie of wat het ook gaat

• Rob

Beste allemaal

Ik wil absoluut geen olie op het vuur gooien maar ik lees nu al enkele malen dat ene Drs e ( een oud prikker) oorzaak is van meerdere vervelende berichten richting enkele forumleden.

ik vraag me dan af of het niet mogelijk is om het op-adres van deze persoon te blokken zodat hij/zij geen berichten meer kan posten op dit forum. Indien dit niet mogelijk is wens ik eenieder wijsheid toe. Het op persoonlijke wijze spelen van een onsympathieke bal roept vaak reacties op die ook onwenselijk zijn. Zo ben ik van mening dat John (Juan/JohnC) ten onrechte wordt beledigd, en vind ik het zeer net en correct van hen dat zij hier niet op reageren.

Mocht de “ Drs e” ene e.l.o. W zijn uit N-noord dan raad ik hem/haar aan op te houden met deze berichten, hij/zij schaadt hiermee slecht zijn/haar eigen naam.

Groet

Rob

Ps, die op dit moment een heerlijke vermentino di Sardegna van Argiolas aan het drinken is bij zijn agriturismo nabij Alghero( hier slechts € 6,50 ipv € 11,50 in Nederland)

• Dick Schinkel

Dank je wel voor de TIP Chris(tu)

Met Smakelijke Groet Dick

• Dick Schinkel

Dat is pas Lekker genieten Rob (tu)

Met Smakelijke Groet Dick