Old school prikbordproeverij - geboortewijn

  • JoostB

    Hi,

    Even een update van de ‘old-school’ proeverij, ter info voor de trouwe prikbordlezers (deelnemers hebben de info als het goed is al via de mail ontvangen)…

    Deelnemers:

    - Hendrik,

    - PeterV,

    - Udo,

    - Jan,

    - PaulB,

    - Chris,

    - Jacob,

    - ChrisW,

    - Karen,

    - Romke,

    - Willem,

    - Joost

    Mogelijk nog: Felix en David

    En natuurlijk Tim, die voor de culinaire omlijsting gaat zorgen ;-)

    Nog even kort de details:

    Datum: zondag 24 augustus

    Tijd: 14:00 tot 21:00 (indicatief?)

    Locatie: nabij Utrecht CS - details via PM of mail

    Meenemen: 2 flessen wijn, waarvan één uit geboortejaar (of uit een jaar uit hetzelfde tijdvak ;-))

    Dinner: de kosten voor het diner zullen nog worden doorberekend

    Opzet: (free format)

    Ik laat het graag aan de inbrenger van de fles over om zijn wijn al dan niet blind te serveren. Volgorde bepalen we op de dag zelf, met als uitgangspunt: eerst wit, dan rood en daarna zoet en port… Binnen deze categorien wordt in de basis random geproefd. Mocht je specifiek een piraat hebben uitgekozen om tussen de geboortewijnen te proeven, dan kan dat uiteraard…

    In de basis is de proeverij vol, maar mocht iemand nog deel willen nemen, neem dan even contact op want wellicht is daar nog een mouw aan te passen…

    Ik heb er in ieder geval zin in!

    Joost

  • Chris

    Anders ik wel Joost, zo te lezen is de organisatie weer top en zal ik toch eens van Tim zijn culinaire kunsten genieten (tu)

    De 1958 rood haal ik a.s. vrijdag op in Alkmaar via een bekende prikker uit Putte.

    Gr.Chris,

  • Peter Z.

    Hi Joost,

    Mooi initiatief! Gaat ongetwijfeld een leuk feestje worden dat ik helaas zal moeten missen. Have fun!

    Cheers,

    Peter Z!

  • Juan

    Gaat helemaal Top worden!

    De 58er komt uit een geweldige kelder. Als hij net zo presteert als de halfjes Lynch Bages 75 en Cos 75 vorige week zaterdag (kwamen uit dezelfde kelder) dan zit het wel goed!

    Hasta luego

    John

  • Chris

    Heb er alle vertrouwen in Juan en vooral erg veel zin!

    Gr.Chris,