Toscane, Italianen, USA 20yrs en een bekentenis.....

  • iRalph

    Robert, welke IP adressen kan jij allemaal opvissen bij al deze obscure postings? Er moet een verband zijn. Maak eens openbaar ajb? Ik heb wat vriendjes achter de Oeral die bijzonder bedreven zijn in dit soort paljassen te ontmaskeren

  • Hendrik de vierde

    >:D<

  • Juan

    Ralph, dat is niet nodig joh. We weten wie het is en we lachen er wekelijks om tijdens proeverijen. Ook hier zorgt ie er voor dat de humor aanwezig blijft. Ik zou hem inmiddels zelfs al missen mocht ie ineens verdwijnen. Een dorpsidioot heeft ook recht op woonruimte…..komt nog bij dat ie ook blij is met onze kleinerende en verwerpelijke opmerkingen….dat is namelijk nog altijd beter dan van niemand meer aandacht krijgen…..dan gaat het pas echt fout in het hoofd van een narcist…..laten we deze genie gewoon blijven eren….want zelfs een “genius of failure” is een genie…….;)

    Hasta luego

    John

  • Juan

    Trattoria Il Leccio heet het restaurant Ralph…en Monica neem ons bij de hand inderdaad….

    Hasta luego

    John

  • Juan

    Het Toscane programma begint vorm te krijgen:

    Donderdag 16 oktober aankomst Pisa en naar onze slaapplaats op Podere San Christoforo

    Vrijdag 17 oktober Bezoek Gaja (Bolgheri) en Sassicaia

    Zaterdag 18 oktober Bezoek Poggio di Sotto inclusief lunch op het domein en aansluitend bezoek Soldera inclusief diner

    Zondag 19 oktober Bezoek Tenuta di Trinoro en Podere San Christoforo.

    Tussendoor nog diverse wijnlunches en diners met op zondag een afsluitende bonte avond……

    Mijn wijnhart gaat er sneller van kloppen…..

    Hasta luego

    John

  • iRalph

    Daar heb ik ook met Monica en Gianfranco gegeten. Onder het genot van een BdM 1999. Veel plezier!

  • Chris

    Mooi voruitzicht Juan ! Misschien volgen er nog wel meer bekentenissen :-).

    Gr.Chris,

  • Juan

    zou je denken? haha

    Hasta luego

    John

  • Margroot

    Blij dat ik weer terug ben en met dit soort prachtige verhalen voelt het als een warm bad!