Kurk recycling.

  • andre@limmenludiek.nl

    Dit bericht is voor een ieder die niet weet wat te doen met de kurken die hij/zij al jaren aan het sparen is ? Die reden hebben wij nu wel voor jullie en wellicht ook een reden om te gaan sparen of door te sparen.

    Beste Rob,

    Wellicht kun jij mij ook verder helpen. Ben jij de Rob Kies die ik denk dat jij ben ?

    Stichting Limmen Ludiek uit het Noord Hollandse Limmen gaat namelijk een groots GUINNESSBOOK WORLDRECORD naar Nederland proberen te halen.

    Zij willen een groots kurkenmozaiek gaan maken met de afmetingen 32 meter breed bij 5 meter hoog = 160 m2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja jullie lezen het goed 160 m2.

    Voor dit unieke ludieke wereldrecord ( gaat plaatsvinden in de eerste week van Juni 2015 ) hebben wij 350.000 gebruikte wijnkurken nodig. Dat is heel veel dat realiseren wij ons ook. Vandaar dat we nu al ruim van te voren aan het sparen zijn geslagen. Maar we redden het niet alleen. We hebben jullie hulp echt nodig, we hebben alle hulp eigenlijk nodig.

    Kijk maar eens op onze facebook pagina www.facebook.com/stichtinglimmenludiek ( en like deze gelijk ls je hem leuk vindt :-) ) of kijk op onze website www.limmenludiek.nl om te zien wat we van plan zijn en wat we in het verleden al hebben gedaan.

    reactie kunnen naar andre@limmenludiek.nl

    Met vriendelijke en ludieke groet,

    Andre Koopman

    vicevoorzitter stichting Limmen Ludiek

  • Godfried

    like

  • andre@limmenludiek.nl

    Wij zouden ze dol graag willen hebben Andre.

    Je kunt mij contacten op andre@limmenludiek.nl

  • Juan

    Pfffff wat een kul al die over-promotie…..we weten het onderhand wel Andre…..

    Hasta luego

    John

  • Robèrt Koopman

    Een beetje vriendelijkheid kost niets B)

  • Juan

    Heeft niets met onvriendelijk gedrag te maken

    Hasta luego

    John

  • wesley van Scheppingen

    Hallo,

    Ik ben benieuwd waar ik kurken in de buurt van Waalwijk kan inleveren.

    Met vriendelijke groet,

    Wesley van Scheppingen

  • Ruud Göebel

    Limmen!!! Mondiaal gezien ligt dat behoorlijk in de buurt van Waalwijk! :)

  • edwin

    graag inzamelpunt adres om kurk heen te brengen in Groningen

  • Jeanine bungener

    Heeft u voor mij een adres voor inleveren/recycling kurken, omgeving Roosendaal N.Brabant

    Met dank