Toscane, Italianen, USA 20yrs en een bekentenis.....

  • Peter B

    Lucky wine bastards, mooi man. Ik zeg uitbrengen dat boek!

    Peter

  • Hendrien

    Sorry, maar dit is toch ernstig ziekelijk. Dit gaat in essentie helemaal niet over wijn. Alleen maar puur zelf exhibitionisme

  • Sander

    Och… dit valt nog mee. Die keer dat hij zijn nieuwe sneakers liet zien, dat was pas ziekelijk! >:D<

  • Juan

    Haha :D(tu). Prachtig dit zeg! en maar zeggen dat het niet levendig is op ons wijndorpsplein. We hebben zelfs een echte dorpsidioot. :D

    Hasta luego

    John

  • Willem G

    Hendrien, dat mag je uiteraard vinden. Helaas werkt de zoekfunctie van het prikbord niet als ik op je naam zoek. “Geen resultaten gevonden” krijg ik steeds. Jammer, want ik ben reuze benieuwd naar jouw bevlogen ervaringen op wijngebied. Maar die deel je niet met het prikbord?

    Tja, het prikbord is net als de echte wereld. Daar heb je ook enthousiastelingen met exhibitionistische neigingen, introverte mensen met mooie verhalen en ….zeurpieten

  • ChrisW

    @Juan&PeterZ:

    Mooie verhalen; met een erg aanstekelijk enthousiasme geschreven (tu)

    Ook leuk trouwens om te vernemen dat WillemG hier weer vaker proefnotities gaat plaatsen … ik neem ten minste aan dat als je een oproep doet aan anderen om deze notities hier vaker te plaatsen en zelf bezitter bent van vele notities, je het goede voorbeeld gaat geven :D

    Gegroet,

    ChrisW

  • Robèrt Koopman

    Wel bijzonder dat dit soort anonieme prikkers bijna altijd een live.nl mailadres hebben….

  • H.P.B.

    't Is een fenomeen ;)

  • Willem G

    Wie weet Chris. Het goede voorbeeld ga ik echter niet geven. Het prikbord kostte me -in het inmiddels grijze verleden- heel veel tijd en die heb ik niet meer (er voor over). Ik gebruik die tijd nu met allerlei proefgroepen.

    Maar als er weer leuke draadjes ontstaan, dan sluit ik wat regelmatiger bijdragen niet uit.

    Zie ik je zondag?

    Groeten,

    Willem.

  • Chris

    Mooie verhalen Juan , heb het met plezier gelezen(tu).

    Ga vooral zo door.

    gr.Chris,