De Canard van het jaar...

• Robèrt Koopman

En wie had dat een jaartje geleden durven dromen….. :D

M.v.g,

Robèrt

• Zpellin

merldfemn?

vasn?

Taalvernieuwing!

• John Bindels

Beste Udo en pa,

Udo post voor middernacht en bereikt daarmee dat ik zijn argumenten totnogtoe

stuk voor stuk heb doorgeprikt. Is me dat even prikkelend?

Blijf bij je handel kerel en bemoei je niet met journalistieke zaken die voor jou te hoog zijn gegrepen, zodat je op dfatv terrei herhaldelijk blundert. Wie moet er nou naar bijles om te onteigenwijzen….

• Ruud Göebel

John, het is de bedoeling van een toetsenbord van een computer dat je die toetsen met slechts één vinger aanraakt. Doe je dat echter met drie vingers tegelijk dan krijg je heel merkwaardige teksten!

Ruud.

• Zpellin

dfatv?

terrei?

herhaldelijk?

Nog meer taalvernieuwing.

Hier kunnen andere journalisten nog een hoop van leren!

• Ruud Göebel

John, als je nuchter bent, weet je heel mooi Nederlands te produceren, maar nu ga je op dit prikbord toch wel heel erg vaak in de fout.!

Nog niet zo lang geleden bestempelde je dit prikbord nog als de “Wijnonderwereld” en vervolgens kom je hier maar al te graag met je meningen! Echter nadere analyse duidt er op, dat alles wat je te melden hebt negatieve perceptie is van het blad Perswijn, een redacteur, de hoofdredacteur en medewerkers! Vanwaar deze houding? Waarom op dit forum? Denk je hier enige steun te verkrijgen naast je eigen columns? Nou ik denk het niet!

Ruud.

• Ruud Göebel

Ruimschoots binnen de limiet van 23.00 uur!:)

Ruud.

• Robèrt Koopman

Wat is er ooit tussen UG en JB voorgevallen vraag ik mij af…

Moet ik de stekeligheden nu weghalen of niet?

Het op de man spelen is niet de bedoeling op het prikbord.

M.v.g,

Robèrt

• John Bindels

Beste Sabina,

Is eenwoord eigenlijk wel neerlands? Of bedoel je een woord in twee woorden?

• Zpellin

Tja, spaties en URL's verhouden zich niet goed met elkaar.

Vandaar.

Wat een interessante vraag in deze discussie? Vanwaar de belangstelling naar mijn e-mailadres?